To Lumia 800 δεν πουλάει όσο θέλει η Nokia

Aρκετά έχουν ακουστεί για την πορεία των πωλήσεων  του νέου Lumia 800, μια συσκευή που αποτελεί το πρώτο δείγμα της συνεργασίας της Nokia με τη Microsoft. Πρίν ένα μήνα, είχανε δεί το φώς της δημοσιότητας κάποιες πληροφορίες που  έφεραν τη Nokia να αναθεωρεί τον αρχικό στόχο των συσκευών που ήθελε να πουλήσει, σε ποσοστό περίπου 25%.

Όταν ο Stephen Elop ανέλαβε ως διευθύνων σύμβουλος της  Νokia, είχε περιγράψει την κατάσταση της εταιρείας στο χώρο των smartphones με μελανά χρώματα, αναφέροντας πως στέκεται πάνω σε… φλεγόμενη πλατφόρμα. Μετά από αυτές τις δηλώσεις, ήρθε η συνεργασία με τη Microsoft, με το λειτουργικό σύστημα Windows Phone να είναι αυτό που επιλέγει η Nokia για την περαιτέρω πορεία της. Όμως, από τα δεδομένα πωλήσεων που παρουσίασε η Mobiles Please, φαίνεται ότι η Νokia δεν  έχει καταφέρει μέχρι στιγμής τα αναμενόμενα. Από ένα δείγμα 5.000 πωλήσεων, το Lumia 800 κατέχει μερίδιο 0.17%, τη στιγμή που η Αpple με τρία μοντέλα (4S, 4, 3GS) έχει συνολικά 20,78%, το Samsung Galaxy SII 16,13%, τα Blackberry (9900, 9300) 6.33%  και το HTC Sensation με 2,16%, όπως φαίνεται  παρακάτω:

16.13%   Samsung Galaxy S II
10.24%   Apple iPhone 4 16GB
05.50%   Apple iPhone 4S 16GB
03.79%   BlackBerry Touch 9900
03.03%   Apple iPhone 3GS 8GB
02.54%   BlackBerry Curve 9300
02.16%   HTC Sensation
02.01%   Apple iPhone 4S 16GB
00.17%   Nokia Lumia 800 black

Σύμφωνα με τους αναλυτές της αγοράς, οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Νokia οφείλονται στο πρόβλημα με τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας που έχει προκύψει, τη φτωχή λειτουργικότητα των Windows Phone, αλλά και την υψηλή τιμή λιανικής πώλησής του. Ωστόσο, η ιστοσελίδα τονίζει ότι το δείγμα αυτό προέρχεται από πωλήσεις σε απλούς καταναλωτές, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται οι πωλήσεις σε επιχειρήσεις. Όλα αυτά βέβαια, μέσα από τα δεδομένα της Mobiles Please.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.