Πως πρέπει να κάνετε pitch τη startup σας από τον Mike Butcher

O Mike Butcher, Editor του TechCrunch Europe εξηγεί σε ένα video διάρκειας 20 λεπτών πως πρέπει να επικοινωνούν οι φιλόδοξοι νέοι επιχειρηματίες τη startup τους στα μέσα. Ένα από τα σημαντικότερα σημεία της ομιλίας του Mike αναφέρεται στην "αποκλειστικότητα", δηλαδή τη διοχέτευση πληροφοριών για μια εταιρία αποκλειστικά σε ένα μέσο. Στην Ελλάδα δεν το έχουμε αυτό. Όχι ακόμα τουλάχιστον. Οι νέοι επιχειρηματίες θεωρούν περισσότερο ωφέλιμο να δώσουν την νέα σημαντική ανακοίνωση που έχει η εταιρία τους σε 5-7 blogs, 3-4 εφημερίδες και μερικά περιοδικά παρά σε μια και μοναδική σελίδα, με την ελπίδα ότι θα αποκομίσουν μεγαλύτερο buzz. Εντελώς λάθος προσέγγιση κατά την άποψη μου. Όταν σέβεστε ένα online media, like us, -στη πράξη όχι μόνο στα λόγια- θα σας σεβαστεί και αυτό. Απλά πράγματα. Δεν θα επεκταθώ άλλο σε αυτό το post πάνω στο θέμα, απολαύστε το video και θα επανέλθουμε σύντομα!

Σχολιάστε >
2 σχόλια
|
Κατηγορίες:

2 απαντήσεις στο “Πως πρέπει να κάνετε pitch τη startup σας από τον Mike Butcher”

  1. Καλά αυτά που λέει, αλλά με τον τρόπο που τα παρουσιάζει οδηγεί αυτόν που το ακούει στο να σκεφτεί ότι το να μπει στο Techcrunch είναι το παν... Αν δεν το προσέξατε, είναι γιατί το κάνει πολύ μεθοδικά.

    Το να μπουν στο TC μερικοί το κάνουν αυτοσκοπό, άλλοι κάθονται και υπολογίζουν πόσο επηρεάζει το valuation μία αναφορά στο TC και άλλοι νομίζουν ότι ανέβηκαν στην κορυφή του Έβερεστ τη μέρα που τους γράφει το TC.

    Ψυχραιμία!!!

    Αυτό που ακούω συνέχεια είναι ότι αν μπεις στο TC μπορεί να σε διαβάσει κάποιος και να θέλει να επενδύσει, συνεργαστεί, δουλέψει, κλπ...

    Λογικό ακούγεται αλλά αν κανείς ψάχνει τους επενδυτές και συνεργάτες που θα τον βρουν από το TC και δεν θα τον έχουν βρει νωρίτερα, τότε καλή τύχη στη συνενόηση μαζί τους...

    Αν πρόκειται για επενδυτές, πιθανότατα θα είναι και το μόνο μπλογκ του είδους που θα ξέρουν γιατί θα επενδύουν σε πολλούς τομείς και θα διαβάζουν ένα site από τον καθένα...

    Αν είναι συνεργάτες, πιθανότατα δεν θα ξέρουν να ψάχνουν αποτελεσματικά ή δεν θα το κάνουν συστηματικά...

    Αν είναι εργαζόμενοι, πιθανότατα δεν θα έχουν κίνητρο μέσα τους αλλά θα το ψάχνουν στην επιβεβαίωση της αξίας μίας εταιρίας από τρίτους...

  2. Ο/Η Dimitris Kalavros-Gousiou λέει:

    @Στέφανος Βασδέκης

    Στέφανε εδώ και αρκετό καιρό (Γενάρης) βρίσκομαι και εγώ να λέω πως δεν είναι φυσιολογικό για μια startup να ανάγει σε αυτοσκοπό τη δημοσίευση της στο TechCrunch. Ωστόσο ο Butcher μιλάει πολύ σωστά τόσο στο θέμα της καλλιέργειας "σχέσεων" με τα MME, όσο και στο θέμα της αποκλειστικότητας ενός θέματος. Τα αποκλειστικά θέματα καλύπτονται πολύ καλύτερα και δημιουργούν μεγαλύτερο buzz, το ζητούμενο δηλαδή για μια νέα startup.

    Όσο για αυτά που περιγράφεις, συμφωνώ πως υπάρχουν και τέτοιες περιπτώσεις αλλά μάλλον μιλάμε για άτομα τα οποία δεν ασχολούνται και πολύ σοβαρά - με συνέπεια - με την επιχειρηματικότητα αλλά κινούνται στη λογική του εύκολου κέρδους και της γρήγορης - και άνευ ουσίας - φήμης.