Πώς Το Instagram Μετέφερε 20 Δις Φωτογραφίες Χωρίς Να Το Καταλάβεις

instagram

“Instagration”.

Αυτός είναι ο όρος που επέλεξε το Instagram για να αναφερθεί στην μεταφορά 20 δισεκατομμυρίων φωτογραφιών από το Amazon cloud στους ιδιωτικούς servers που διατηρεί το Facebook.

Στο παρελθόν το Facebook είχε κάνει κι άλλες τέτοιες μεταφορές, όπως αυτή του FriendFeed, όμως καμία δεν έφτανε στο μέγεθος του Instagram. 20 δισεκατομμύρια φωτογραφίες έπρεπε να μεταφερθούν με τέτοιο τρόπο ώστε κανένας μας να μην πάρει χαμπάρι. Όπως καταλαβαίνουμε, η όλη επιχείρηση κρίθηκε επιτυχημένη.

Όλα άρχισαν τον Απρίλιο του 2013, περίπου ένα χρόνο αφότου το Instagram ένωσε τις δυνάμεις του με την εταιρεία του Mark Zuckerberg. Τότε ο Jay Parikh από το Facebook έκανε γνωστά τα σχέδια που είχαν για την μεταφορά της υπηρεσίας σε ιδιωτικούς servers. Εκείνη την περίοδο η ομάδα που ήταν υπεύθυνη για τις υποδομές του Instagram αποτελούνταν από μόλις 8 άτομα, ένας αριθμός που αυξήθηκε κατά 12 μέσα στην επόμενη χρονιά. Η ομάδα αυτή αφιέρωσε το μεγαλύτερο μέρος του 2013 προετοιμάζοντας μια μεταφορά που διήρκεσε ένα μήνα.

Ο Mike Krieger, συνιδρυτής του Instagram, μίλησε στο Wired σχετικά και έτσι μαθαίνουμε περισσότερες λεπτομέρειες:

The process was trickier than you might expect. It involved building a single private computer network that spanned the Facebook data centre and the Instagram operation on Amazon's cloud -the best way of securely moving all of the data from one place to another- but the team couldn't build such a network without moving Instagram to another part of the Amazon cloud. In other words, Krieger's crew had to move Instagram once and then move it again. [...] Though the move was lengthy and complicated, it all happened, according to Krieger and others, without the service’s 200 million users realizing what was going on.

Τώρα το Instagram τρέχει εξ ολοκλήρου πάνω στους servers του Facebook. Να πούμε πως σύμφωνα με τους μηχανικούς της εταιρείας τώρα τρέχει πιο αποδοτικά, αφού για κάθε τρεις servers που χρειάζονταν στο AWS, τώρα χρειάζεται μόλις ένα. Πέρα από το μειωμένο κόστος, η μεταφορά σημαίνει πως στο μέλλον το Instagram θα μπορεί να συνδεθεί πιο εύκολα στις διάφορες υπηρεσίες που προσφέρει το Facebook. Όχι πως αυτή τη στιγμή συμβαίνει κάτι τέτοιο -το Facebook ξεκαθαρίζει πως προς το παρόν δεν χρησιμοποιεί την συμπεριφορά των χρηστών στο Instagram για να δημιουργήσει στοχευμένες διαφημίσεις στο Facebook-, αλλά στο μέλλον κανείς δεν ξέρει ποια είναι τα σχέδια της εταιρείας. Κανείς, πέρα από τον Mark Zuckerberg.

Διάβασε ακόμα:
Το Facebook Θα Χρησιμοποιεί Το Ιστορικό Του Browser Για Διαφημίσεις
Γιατί Το Facebook Εξαγόρασε Την Oculus VR;

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.