WebSummit 2013: Η Microsoft Ετοιμάζει Την Επόμενη Γενιά Του Bing Και Της Αναζήτησης

Stefan Weitz

Το Internet το ξέρεις εδώ και περίπου 20 χρόνια. Θυμάσαι πολλά site που κάποτε ήταν τεράστια και τώρα είναι ανύπαρκτα, όπως το Geocities, το Napster ή το Altavista. Αντίστοιχα, υπάρχουν πολλά sites και services που έχουν γίνει τεράστια τα τελευταία χρόνια: Facebook, YouTube, Twitter και WordPress είναι τα πρώτα που μου έρχονται στο μυαλό.

Η μόνη σταθερή αξία όλα αυτά τα χρόνια έχει παραμείνει η αναζήτηση, είτε αυτή λέγεται Google, είτε Bing. Η Microsoft έχει αποφασίσει ότι ήρθε η στιγμή να αλλάξει την αναζήτηση και να δώσει ένα τέλος σε αυτή τη βαρετή λίστα με όλα τα αποτελέσματα και επιτέλους να προσφέρει ουσιαστική πληροφορία στο χρήστη. Μάλιστα, ο Stefan Weitz, Director of Search στη Microsoft, έδειξε ένα working prototype της επόμενης γενιάς του Bing.

Η Microsoft θέλει να δώσει αποτελέσματα που παρέχουν ουσιαστικές πληροφορίες στον χρήστη. Ας δούμε όμως ένα παράδειγμα. Σε μία αναζήτηση με term "Hotels in Dublin", το bing θα εμφανίζει μία λίστα με ξενοδοχεία στα οποία θα φαίνεται η διαθεσιμότητα τους, η τιμή του δωματίου, reviews από χρήστες που υπάρχουν στο social graph σου και άλλες πληροφορίες που μπορεί το Bing να κρίνει ότι πρέπει να γνωρίζεις. Αντίστοιχα αποτελέσματα θα εμφανίζονται για οποιαδήποτε αναζήτηση ενώ τα αποτελέσματα θα είναι απολύτως προσωποποιημένα και όχι generic όπως κυρίως συμβαίνει τώρα.

Δες επίσηςWebSummit 2013: Εσύ Ρισκάρεις Με 62% Πιθανότητα Αποτυχίας;

Αν γενικά το bing ξέρει ότι ενδιαφέρομαι για τη διατροφή μου και κάνω αντίστοιχες αναζητήσεις, όταν θα ψάξω πληροφορίες για ένα πακέτο μπισκότα, θα μου εμφανίσει τα συστατικά του και τη θρεπτική αξία του. Πλέον, το Bing θα έχει τη δυνατότητα να εμφανίζει πληθώρα πληροφοριών που, υπό τις τωρινές συνθήκες, οι χρήστες θα έπρεπε να κάνουν πολλά queries για να τις αποκτήσουν. Αντίθετα, το Bing θα κάνει όλες τις  σχετικές αναζητήσεις, πιθανά και σε 3rd party services όπως το foursquare ή το Twitter, και στη συνέχεια θα εμφανίζει στο χρήστη όλες τις πληροφορίες που θεωρεί relevant.

Επιπρόσθετα, θα αναβαθμιστεί και η φωνητική αναζήτηση. Οι χρήστες δεν ενιαφέρονται να υπαγορεύουν στον υπολογιστή τι να ψάξει. Οι χρήστες θέλουν να έχουν μία ανθρώπινη επικοινωνία με τις μηχανές και, πλέον, να προσφέρουν πραγματικό interaction. Αυτό δηλαδή που (προσπαθεί να) κάνει ήδη η Siri και τα υπόλοιπα παρόμοια services.

Ο Stefan Weitz χαρακτήρισε τη νέα γενιά αναζήτησης ως "contextual search" και δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί του. Είμαι παραπάνω από σίγουρος ότι και η Google ετοιμάζει τη δική της, updated version της μηχανής αναζήτησης της. Εξάλλου, έχουν αναφερθεί σε αυτή πολλές φορές τα κορυφαία στελέχη της εταιρείας. Όμως, η Microsoft φαίνεται να έχει ένα πλεονέκτημα σε αυτή τη μάχη που σωστά τόνισε ο Stefan Weitz:

Η Google βγάζει λεφτά από διαφημίσεις στη μηχανή αναζήτησης της. Η Microsoft βγάζει λεφτά από τα προϊόντα που πουλάει. Συνεπώς, αντιμετωπζει το bing ως μέσο βελτίωσης των προϊόντων της.

ΘυμήσουWebSummit 2013: Ο Φιλανθρωποκαπιταλιστής

Σχολιάστε >
3 σχόλια
|
Κατηγορίες:

3 απαντήσεις στο “WebSummit 2013: Η Microsoft Ετοιμάζει Την Επόμενη Γενιά Του Bing Και Της Αναζήτησης”

  1. […] WebSummit 2013: Η Microsoft Ετοιμάζει Την Επόμενη Γενιά Του Bing Και … […]

  2. […] WebSummit 2013: Η Microsoft Ετοιμάζει Την Επόμενη Γενιά Του Bing Και … […]