Από το 2013 η Nielsen θα δημοσιεύει TV ratings που βασίζονται στα tweets

Το σύστημα μέτρησης τηλεθέασης που εφαρμόζεται σήμερα, το οποίο καταγράφει τις προτιμήσεις ενός μικρού δείγματος θεατών, δεν είναι αρκετό για την εποχή των social media και του streaming. Έτσι, η απόφαση των Nielsen και Twitter ήταν κάτι λογικό και ήταν απλά θέμα χρόνου να συμβεί. Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν την έναρξη μιας συνεργασίας που θα αρχίσει από το φθινόπωρο του 2013. Από την αρχή της επόμενης τηλεοπτικής season θα έχουμε μία ακόμα μετρική, η οποία ονομάζεται "Nielsen Twitter TV ratings".

Το 2013 θα είναι η χρονιά των second-screen apps, αφού με τα πιο οικονομικά tablets που κυκλοφόρησαν τους τελευταίους μήνες ολοένα και περισσότεροι θα έχουν πρόσβαση στις συγκεκριμένες εφαρμογές. Η νέα μετρική καταγράφει την επιρροή που έχει ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα στα social media, καταγράφοντας τόσο τον αριθμό αυτών που δημιουργούν περιεχόμενο σχετικό με μια εκπομπή, όσο και τον αριθμό αυτών που δέχονται αυτό το περιεχόμενο, έτσι ώστε να υπάρχει μια γενική εικόνα του τι συμβαίνει στα social media.

Το σύστημα θα βασίζεται στο SocialGuide, μια τεχνολογία που αποκτήθηκε πρόσφατα από τη Nielsen και η οποία καταγράφει τη δραστηριότητα στο Twitter για πάνω από 36.000 τηλεοπτικά προγράμματα. Η εταιρεία αναφέρει πως το σύστημα αντιστοιχεί το κάθε tweet με ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα, όμως δε διευκρινίζεται αν και πως θα αναγνωρίζει δημογραφικά χαρακτηριστικά των θεατών όπως η ηλικία και το φύλο. Τον Μάιο περιμένουμε να μάθουμε περισσότερα για τη συγκεκριμένη μετρική, όταν η Nielsen θα ανακοινώσει τις λεπτομέρειες.

[via]

Σχολιάστε >
1 σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.