[Review] Naruto: Ultimate ninja storm

Η στρατηγική των περισσότερων εταιριών είναι να ετοιμάζουν sequels για όποιο παιχνίδι είναι αρκετά επικερδές, προσπαθώντας να «αρμέξουν την αγελάδα» μέχρι τελικής πτώσεως, δηλαδή να εξαντλήσουν την πηγή ιδεών τους ή να εξαντλήσουν τους gamers. Πολλά παιχνίδια πλέον διαφέρουν στο ελάχιστο από τον προκάτοχό τους και, ενώ στα RPGs αυτό μπορεί να μην έχει πολύ μεγάλο αντίκτυπο, στα υπόλοιπα είδη μπορεί να αποδειχτεί καταστροφικό. Το Naruto Ultimate Ninja Storm είναι ένα κλασσικό παράδειγμα. Αν και οι ρίζες του δεν είναι στον χώρο των games αλλά στον χώρο των manga, η συνεχής επανάληψη της ίδιας ιστορίας με την προσθήκη ή την βελτίωση ορισμένων στοιχείων επιφέρει έναν κορεσμό. Μπορεί ο καινούριος τίτλος να φέρει καινούριους πελάτες ή να ικανοποιήσει τους παλαιότερους;

Για άλλη μια φορά θα ακούσουμε την γνωστή ιστορία για το κρυφό χωριό ninja του οποίου οι ninja κατάφεραν να αντιμετωπίσουν έναν δαίμονα και να τον φυλακίσουν στο σώμα ενός μωρού, του μικρού Naruto. Το παιδί αυτό μεγαλώνοντας μέσα σε πλήρη άγνοια και εισπράττοντας μίσος και αδιαφορία από τους συμπολίτες του, κατάφερε μια μέρα να μάθει τι πραγματικά συμβαίνει. Άτακτος και αρκετά ανυπάκουος, ο Naruto θέλει να γίνει ο ισχυρότερος ninja και μια μέρα να γίνει Hokage. Σύντομα θα αποφοιτήσει από την ακαδημία Ninja και σε αυτό περίπου το σημείο της ιστορίας αναλαμβάνετε εσείς.

Το παιχνίδι έχει δυο modes. Το Ultimate Mission mode είναι το action τμήμα του τίτλου, παρέχοντας διάφορες αποστολές καθώς και ένα μέρος να εξερευνήσετε. Το Free Battle mode είναι κλασσικές μάχες. Στο mission mode αναλαμβάνετε έναν Naruto λίγο διαφορετικό από το προηγούμενο μέρος της σειράς, με μερικές καινούριες κινήσεις. Το πρώτο πράγμα που θα προσέξετε είναι ότι έχει αφαιρεθεί το wall running, με μόνη ευκαιρία να το χρησιμοποιήσετε σε μερικά κτίρια με, εφαπτόμενες στους τοίχους, σανίδες. Το Naruto Cannon είναι μια πολύ αστεία κίνηση που του επιτρέπει να εκτοξεύεται μακριά καλύπτοντας μεγαλύτερη απόσταση από το απλό άλμα, με κωμική κατάληξη αν είναι κοντά σε τοίχο. Το dash τον βοηθά να αναπτύσσει μεγαλύτερη ταχύτητα, καταναλώνει chakra και έχει ένα πολύ καλό εφε.
Οι αποστολές χωρίζονται σε δυο βασικές κατηγορίες, τις flashback αποστολές και τις ελεύθερες αποστολές. Στην πρώτη κατηγορία οι αποστολές που αναλαμβάνετε χρησιμεύουν στην εξέλιξη της πλοκής, ενώ οι αποστολές της δεύτερης κατηγορίας δίνουν mission experience. Η ιστορία (και οι αποστολές) έχουν χωριστεί σε arcs και ακολουθούν την εξέλιξη του anime μέχρι την αναζήτηση του Sasuke.

Οι ίδιες οι αποστολές δεν έχουν αλλάξει περιεχόμενο. Υπάρχουν αρκετές αποστολές μάχης 1vs 1 με κάποιους περιορισμούς και κανόνες. Κάποιες έχουν τον χαρακτήρα mini game, όπως το hide n' seek, το σκαρφάλωμα σε δέντρα ή οι αγώνες δρόμου. Αυτοί οι τύποι μπορούν να παιχτούν περισσότερες από μια φορές και να δώσουν επιπλέον mission experience (εκτός από τις flashback missions) αν ο παίκτης ολοκληρώσει επιτυγχάνοντας τα πρόσθετα objectives που ξεκλειδώνονται μετά την πρώτη επιτυχή ολοκλήρωση. Πολύ λίγες αφορούν το τι κάνατε στις περιηγήσεις σας στην πόλη όπως το πόσα βήματα έκανε ο παίκτης, πόσες ώρες έπαιξε ή πόσα αντικείμενα έσπασε. Τα καταστήματα βρίσκονται για να πουλάνε αντικείμενα θεραπευτικής χρήσεως, καινούρια jutsu, μουσικά κομμάτια, cutscenes με τα jutsu και συλλεκτικές φιγούρες.
Η μάχη έχει αλλάξει όχι όμως ως προς τους βασικούς της μηχανισμούς. Η τρισδιάστατη αρένα επιτρέπει στον παίκτη να κινηθεί ελεύθερα, μέσα στην περίμετρό της. Μαζί με τον βασικό fighter μπορείτε να επιλέξετε δυο βοηθητικούς. Η AI έχει βελτιωθεί, οπότε δεν θα περνάτε σχεδόν μέσα από τον αντίπαλο χωρίς να σας ακουμπήσει ή να συγκρουστείτε, ενώ τα μοντέλα φαίνονται πιο φυσικά και όχι σαν ψευτοτρισδιάστατα. Οι βοηθητικοί χαρακτήρες καλούνται στην μάχη αρκετά εύκολα και πολύ συχνά, για να εξαπολύσουν μια και μοναδική επίθεση και ύστερα αποσύρονται. Η ίδια η μάχη είναι ακόμα αρκετά χαοτική και θα χρειαστούν καλά αντανακλαστικά για να επιτεθείτε ή να αμυνθείτε την κατάλληλη στιγμή.
Πολλά πεδία του παιχνιδιού είναι ίδια με τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς. Η chakra bar και η ανάκτηση chakra σας επιτρέπει να εκτελέσετε jutsus και ακόμα πιο δυνατές κινήσεις. Η χρήση αντικειμένων στην μάχη εκτός του παραδοσιακού kunai έχει να κάνει και με ότι μαζεύετε από το Mission mode. Οι περισσότεροι χαρακτήρες έχουν τα δικά τους transformations και τις δικές τους κινήσεις και combos. Κάποιοι έχουν και διαφορετικές μορφές transformation, όλες διαρκούν λίγα δευτερόλεπτα και είναι εκτελέσιμες ανάλογα με πόσες μπάρες ενέργειας έχουν απομείνει, όπως και κάποια άλλα modes. Πολύ λίγα έχουν αλλάξει, με ένα κουμπί για επίθεση και εκτέλεση combo, αλλά η εκτέλεση των πιο ισχυρών επιθέσεων έχει δυσκολεύσει κάπως.

Αντικειμενικά κριτήρια:

Γραφικά: Έχει βελτιωθεί αρκετά από τον προκάτοχό του, με σχεδίαση και χρώμα που πλησιάζουν τα αντίστοιχα από την σειρά anime. Τα μοντέλα είναι καλοσχεδιασμένα όπως και τα διάφορα κτίρια και το γύρω περιβάλλον, αν και το τελευταίο υστερεί κάπως σε λεπτομέρεια. Η κάμερα ακολουθεί την δράση στις μάχες αλλά είναι λίγο αργή στην περιήγηση. Ο παίκτης μπορεί να αλλάξει γωνίες αλλά όχι αρκετά γρήγορα. Το παιχνίδι πάσχει από σοβαρή έλλειψη αίματος, ένα στοιχείο που δεν έλειπε από το anime 8/10

Ήχος: Η επιλογή ιαπωνικής γλώσσας (έχει και αγγλική αλλά γιατί να την επιλέξουμε) δίνει στο παιχνίδι μια άλλη αίσθηση 8/10

Χειρισμός: Εύκολος και απλός 9/10

Υποκειμενικά κριτήρια:

Value for money: Καλή αγορά για όσους θέλουν κάτι πιο ελεύθερο από το κλασσικό μηχανισμό μάχης των υπόλοιπων fighting games αλλά πέρα από αυτό δεν προσφέρει κάτι καινούριο σε όσους έχουν παίξει τα παλαιότερα 7/10

Replay Value: Θα ξαναπαίξετε, θα γίνετε master και θα ανταγωνιστείτε με φίλους σας (7/10).

Θα το έπαιρνα δώρο: Σε οπαδούς της σειράς και στους οπαδούς των manga γενικώς γιατί είναι ένα από τα λίγα με τόσο καλή σχεδίαση 7.5/10

Συνολική εμπειρία βασισμένη στο gameplay: Δύσκολοι αντίπαλοι και γρήγορες μάχες με εκπληκτικές super moves 7/10

Ταύτιση με κεντρικό χαρακτήρα: Αν θέλετε να γίνετε Ninja και να έχετε έναν δαίμονα μέσα σας τότε ο Naruto είναι το καλύτερο role model για εσάς. 8/10

Πλατφόρμα: Playstation 3
Developer: CyberConnect2
Publisher: Namco Bandai
Διανομή: Atari Hellas
Παίκτες: 1-2
Τύπος: Fighting

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.