Scamville: η απάντηση της Zynga για τα έσοδα του social gaming, και η αντίδραση του CEO της

ZyngaLog

Το χθεσινό μας post με τίτλο "Πως τρέφεται το 'οικοσύστημα' του Social Gaming", ήταν μια απόδοση του άρθρου του Michael Arrington του TechCrunch, όπου δεν δίστασε να παραφράσει τον τίτλο του δημοφιλούς παιχνιδιού της Zynga, Farmville σε... Scamville (scam στα αγγλικά σημαίνει απάτη). Η εταιρία απάντησε στο άρθρο του Arrington άλλα και στην τεράστια συζήτηση, που ξεκίνησε (τα comments αυτή την στιγμή είναι 391 και ακόμη 60 στην απάντηση της Zynga).

Σύμφωνα με τον Andrew Trader, συνιδρυτή της Zynga, το 1/3 των εσόδων της εταιρίας προέρχεται από διαφημίσεις και το άλλο 1/3 από αγοραπωλησίες εικονικών προϊόντων. Το υπόλοιπο 1/3 προέρχεται από διαφημιστικές προσφορές εταιριών, εμπορικές συνδρομές και έρευνες marketing με προσφορά εικονικών χρημάτων στα παιχνίδια.

Οι εκτιμήσεις σχετικά με τα κέρδη της Zynga είναι πολλές, άλλα αυτά θα πρέπει να φτάνουν τα 250 εκατομμύρια δολάρια ετησίως. Αυτό σημαίνει ότι πάνω από 80 εκατομμύρια δολάρια προέρχονται τόσο από νόμιμες προσφορές, όσο και από άλλες οι οποίες με τρικ αποσπούν από τους χρήστες μεγάλα ποσά και είναι ασύμφορες.

Ποιο είναι το ποσοστό των προσφορών-απάτη; Μάλλον αυτό διαφέρει κατά καιρούς και ανεβαίνει συνεχώς. Όπως αναφέραμε στο προηγούμενο post σοβαρές εταιρίες μειώνουν συνεχώς τα ποσά που δίνουν στους developers, για να αντιμετωπίσουν τους χρήστες που "κοροϊδεύουν" το σύστημα και με συνεχείς ενεργοποιήσεις και ακυρώσεις συνδρομών εκμεταλλεύονται τις προσφορές. Την ίδια στιγμή "πονηρές" εταιρίες παίρνουν την θέση τους.

Χαρακτηριστικό είναι το σχόλιο του James Hong, του ιδρυτή της εταιρίας HotOrNot. Ούτε λίγο, ούτε πολύ λέει πως οι προσφορές που εξαπατούν τους χρήστες είναι αυτές που αποδίδουν περισσότερο και κερδίζουν συνεχώς έδαφος.

Update: Φαίνεται πως τα κείμενα του Arrington άλλα και οι αντιδράσεις, που προκάλεσαν, έφεραν αποτέλεσμα. Μετά το κείμενο για τις απάτες στο social gaming και την πρώτη αντίδραση της Zynga αποδεικνύεται πως όταν οι ιστοσελίδες δεν προστατεύουν τους επισκέπτες τους, τα blogs μπορούν πραγματικά να προσφέρουν.

Ο CEO της Zynga Mark Pingus παραδέχτηκε στο blog του ότι το πρόβλημα με τις "περίεργες" διαφημιστικές προσφορές υπάρχει και δεν προσπάθησε να κρυφτεί πίσω από το δάκτυλο του. Δεσμεύτηκε μάλιστα ώστε η εταιρία του να προχωρήσει ακόμα πιο γρήγορα στην εξάλειψη της εξαπάτησης των χρηστών.

Πραγματικά ευχάριστα νέα, σε μια υπόθεση που μπορεί να κρατούσε και μήνες.

[via], [via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.