Κάνε Τη Ζωή Στο Gmail Πιο Εύκολη Με Τα Smartlabels

Τα labels του Gmail είναι μια πολύ καλή λύση για να οργανώνεις τα e-mails σου. Ειδικά αν θέλεις να μην χάνεις όλο το χρόνο της ημέρας στο inbox, ο συνδυασμός με τα filters είναι κάτι που θα αγαπήσεις. Αλλά αυτό το γνωρίζεις ήδη. Την προηγούμενη χρονιά εμφανίστηκε στα Google Labs ένα πείραμα με τίτλο Smartlabels. Τι κάνει; Αναλαμβάνει να ξεχωρίσει τα μηνύματα που έρχονται σε 4 προκαθορισμένες κατηγορίες, κάτι που είναι αρκετό για τους περισσότερους χρήστες.

  • Notifications (ειδοποιήσεις για πράγματα όπως το υπόλοιπο ενός λογαριασμού, αποδείξεις, κατάσταση των servers)
  • Social Updates (μηνύματα από τα κοινωνικά δίκτυα)
  • Promotions (διαφημιστικά e-mails, newsletters)
  • Forums (e-mails που στέλνονται σε ομαδικές λίστες)

Όπως είπαμε λοιπόν, αυτές οι 4 κατηγορίες-ετικέτες είναι αρκετές για να ικανοποιήσουν την πλειοψηφία των χρηστών και θα σε σώσουν από πολλές ώρες που θα αφιέρωνες κανονικά για να ξεκαθαρίσεις τι γίνεται στο Gmail σου. Για να τα ενεργοποιήσεις δεν έχεις παρά να πας στο Settings -> Labs και θα τα βρεις κάπου προς το τέλος.

Smartlabels

Ο Robert Scoble βρέθηκε αυτές τις μέρες στον ίδιο χώρο με τον Itamar Gilad, Product Manager στην Google και μέλος της ομάδας που είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία και ανάπτυξη του αυτών των έξυπνων ετικετών και του Priority Inbox. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο Robert Scoble άκουσε αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα για το πως λειτουργεί η όλη διαδικασία, κάποια από τα οποία ήταν προφανή, κάποια άλλα όμως πιθανώς να μην τα γνώριζες. Τα μοιράστηκε με τους followers του στο Google+.

  • Αν χαρακτηρίσεις κάτι ως spam ή το βάλεις σε κάποιο label (π.χ. Social Networks), τότε βοηθάς τους υπόλοιπους χρήστες του Gmail. Ο αλγόριθμος βελτιώνεται και για αυτούς. Ομοίως, οι άλλοι βοηθούν εσένα.
  • Ο καθένας από εμάς έχει μια -αόρατη προς τα έξω- βαθμολογία, η οποία δείχνει την ικανότητα σου να χαρακτηρίζεις σωστά ένα e-mail ως spam ή να το βάζεις στο σωστό φάκελο.
  • Το αν το Gmail θα βάλει από μόνο του κάτι στο Spam, εξαρτάται και από άλλους παράγοντες, όπως το αν έχεις απαντήσει στο παρελθόν σε αυτό το e-mail ή αν έχεις τη συγκεκριμένη διεύθυνση στις επαφές. Προφανώς, αν η απάντηση στα παραπάνω είναι καταφατική, το Gmail μάλλον δεν θα κάνει τη σωστή επιλογή.
  • Οι άνθρωποι που έχεις στους κύκλους του Google+ επηρεάζουν σε ένα βαθμό τις επιλογές που κάνει το Gmail. Οπότε προσοχή στο ποιους ακολουθείς.
Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.