Ετούτη η διαφήμιση, λέει, κόστισε 15 εκατομμύρια δολάρια, κι αυτό δεν περιλαμβάνει τις αμοιβές του Πολ Ραντ και του Σεθ Ρόγκεν που πρωταγωνιστούν, ή του Σολ Γκούντμαν από το Breaking Bad, ή του Λεμπρόν Τζέημς που κάνει μια εμφάνιση στην οθόνη ενός tablet, ή του σκηνοθέτη του Iron Man που το σκηνοθέτησε. Αναφέρονται μόνο στο κόστος του τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου κατά τη διάρκεια του αποψινού Super Bowl, όταν και θα προβληθεί στις τηλεοράσεις των ΗΠΑ.
Μια ταιριαστή αντίδραση στην παραπάνω παράγραφο:
Test comment...
Another test comment...
not a test comment
[...] [...]