Away Challenge #5 - Day #14: Χρησιμοποίησε κάποιο είδος task manager

Μέχρι στιγμής σας έχουμε δώσει μπόλικα tips για το πως να αυξήσετε την παραγωγικότητά σας – ελπίζουμε ειλικρινά να σας βοήθησαν, έστω και λίγο! Δεν αναφερθήκαμε ακόμη, όμως, σε ένα από τα βασικότερα και ίσως «αυτονόητα» tips για όποιον θέλει να δουλέψει οργανωμένα...το task managing!

Μη πάει το μυαλό σας σε περίπλοκες συσκευές, εξειδικευμένα συστήματα και λοιπές...πολυτέλειες. Ο task manager σας μπορεί να είναι οτιδήποτε: Από ένα ηλεκτρονικό calendar πού δέχεται καθημερινά τις εργασίες πού πρέπει να ολοκληρώσετε και σας τις υπενθυμίζει με ταυτόχρονη ειδοποίηση με SMS, e-mail και ταχυδρομικό περιστέρι, μέχρι ένα από Post-it κολλημένο στο γραφείο ή στην οθόνη του υπολογιστή, όπου έχετε γράψει την “To-Do” λίστα σας. Hell, γράψτε τα και στο χέρι σας αν θέλετε, δε μου πέφτει λόγος! Περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα.

Προσωπικά, όταν έχω μια πολυάσχολη μέρα μπροστά μου, αρκεί μια απλή λίστα σε ένα desktop widget στο PC ή στο σχετικό app του smartphone μου, όχι για να μη ξεχάσω τι έχω να κάνω, απλά για να θυμάμαι κάποιες λεπτομέρειες και κυρίως, για να μπαίνω στην όλη διαδικασία της ολοκλήρωσης των tasks, ένα προς ένα. Βλέποντας ένα βουνό πραγμάτων πού πρέπει να γίνουν, συχνά αγχωνόμαστε και τα αναβάλλουμε, όμως αν τα τσεκάρουμε ένα-ένα στη λίστα μας, φαντάζει πολύ πιό εύκολο. Και μας βοηθάει να διατηρήσουμε τη συγκέντρωσή μας στο καθένα ξεχωριστά, το “focus”, όπως χαρακτηριστικά το περιέγραψε και η Λυδία τις προάλλες.

Όπως θα έχετε καταλάβει, τα περισσότερα tips πού έχουμε δώσει, βασίζονται στον ψυχολογικό τομέα, η παραγωγικότητά μας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ψυχολογία μας. Προφανώς, αν δεν έχεις και τα κατάλληλα εργαλεία, δε μπορείς να είσαι 100% παραγωγικός, αλλά ακόμα και με τα δυό σου χέρια μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα, αρκεί να το πιστεύεις, να είσαι οργανωμένος, αισιόδοξος και να ξέρεις τον τρόπο. Ο task manager βοηθά τόσο από ψυχολογικής απόψεως, όπως προαναφέρθηκε, όσο και από φυσιολογικής. Άνθρωποι είμεθα και ξεχνάμε, τι να κάνουμε; Επιβάλλεται, λοιπόν, η οργάνωση και καταγραφή των υποχρεώσεών μας, είτε στο χαρτί, είτε στην οθόνη, είτε στο μυαλό μας!

Οι περισσότεροι ήδη θα χρησιμοποιείτε ή θα έχετε χρησιμοποιήσει σε κάποια φάση της ζωής σας, έναν task manager, και θα ξέρετε αν σας ταιριάζει ή όχι, και ποιό είδος αυτού. Όσοι, όμως, δε το έχετε δοκιμάσει ποτέ, δε ξέρετε τι –μπορεί να- χάνετε. Αν δε πιστεύετε ότι θα βοηθήσει την παραγωγικότητά σας, δεκτό, αλλά τι χάνετε να δοκιμάσετε; Ίσως ο task manager να αποδειχθεί ένα ισχυρότατο εργαλείο στα χέρια σας, αυξάνοντας την παραγωγικότητά σας από ελάχιστα έως και στο διπλάσιο! Σε κάθε περίπτωση, δε θα σας βλάψει, οπότε ξεκινήστε από σήμερα κιόλας!

 

Σχολιάστε >
3 σχόλια
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.