Η Zynga εγκαινιάζει τη δική της πλατφόρμα, απομακρύνεται από το Facebook

Η Zynga ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας νέας πλατφόρμας, όπου θα μπορούμε να παίζουμε όλα τα παιχνίδια της εταιρείας που μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμα μέσω του Facebook. Η παρουσία της Zynga στο μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο είχε μεγάλα οφέλη και για τις δύο πλευρές, αφού όπως μάθαμε πρόσφατα, το 12% των εσόδων του Facebook προέρχονταν από την Zynga και το 93% των εσόδων της τελευταίας προέρχονταν από το Facebook. Οι αριθμοί αυτοί όμως θα αλλάξουν σύντομα.

Σύμφωνα με τον Reed Shaffner, επικεφαλή του project, στόχος της Zynga είναι να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη κοινότητα παιχνιδιών στον κόσμο. Για το σκοπό αυτό θέλει να προχωρήσει σε συνεργασίες με άλλες εταιρείες που δημιουργούν παιχνίδια, με τις MobScience, Row Sham Bow και Sava να είναι οι πρώτες που συμφώνησαν να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα της Zynga. Με αυτόν τον τρόπο η τελευταία έχει διπλό όφελος, αφού θα αυξήσει τον αριθμό των χρηστών που θα συνδέονται στην πλατφόρμα της και συγχρόνως θα κάνει αρκετούς από τους εν δυνάμει αντιπάλους της να βασίζονται στην ίδια.

Όσο η Zynga χρησιμοποιούσε μόνο το Facebook, ένας από τους βασικούς τρόπους να βελτιώσει κανείς τη θέση του σε κάποιο παιχνίδι ήταν να στέλνει αντικείμενα στους φίλους του. Τώρα πια αυτό θα μπορεί να γίνεται μεταξύ δύο οποιονδήποτε ανθρώπων, ακόμα κι αν δεν είναι φίλοι στο Facebook. Αποτέλεσμα της νέας πλατφόρμας είναι να βλέπουμε στο Facebook λιγότερες ειδοποιήσεις από τους φίλους μας και λιγότερα posts στα walls μας. Έτσι, η νέα πλατφόρμα θα κάνει καλό και σε όλους όσους δεν παίζουν τα παιχνίδια της Zynga.

Είναι νωρίς για να γνωρίζουμε τι αποτελέσματα θα έχει (αν θα έχει) η απόφαση αυτή της Zynga στην IPO του Facebook. Να σας υπενθυμίσουμε πως στην αίτηση που κατέθεσε το Facebook ακριβώς 1 μήνα πριν αναφέρεται πως σε περίπτωση που για κάποιο λόγο το κοινωνικό δίκτυο χάσει τη συνεργασία του με τη Zynga (είτε γιατί θα εγκαινιάσει τη δική της πλατφόρμα, είτε γιατί θα μεταφερθεί σε κάποιο αντίπαλο κοινωνικό δίκτυο, κλπ), τότε είναι πιθανό να επηρεαστούν αρνητικά τα οικονομικά του αποτελέσματα. Η συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών πάντως, σύμφωνα με την οποία το Facebook λαμβάνει το 30% των εσόδων που έχει η Zynga από τις αγορές που γίνονται στα παιχνίδια της τελευταίας, έχει διάρκεια μέχρι το 2015.

Στόχος της εταιρείας είναι να ενεργοποιήσει σε όλους τη νέα της πλατφόρμα (που βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε beta) μέσα στο Μάρτιο.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.