IKEA ζήσε στο μετρό!

Το είπα και το ξαναλέω, δεν χρειάζονται πολλά πράγματα, μόνο καλές ιδέες. Η IKEA μετά το Sleepover, ξαναχτυπά με την καμπάνια "3-D live appartment".  6 μέρες, 5 άτομα, 52 τετραγωνικά μέτρα και καλή διάθεση έφτιαξαν μια φανταστική καμπάνια που κέρδισε τις εντυπώσεις στο σταθμό του μετρό στο Παρίσι. Για άλλη μια φορά "ΙΚΕΑ σηκώνουμε τα χέρια ψηλά".

Όταν ξεφυλλίζουμε  καταλόγους,  συνειρμοί στο κεφάλι μας προστάζουν να δούμε τα πράγματα από κοντά. Είτε πρόκειται για έπιπλα, είτε για παπούτσια, οι επιλογές μας έχουν γίνει "καχύποπτες". Περιμένουμε να δούμε το προϊόν και αν ανταποκριθεί στις προσδοκίες μας, ίσως πραγματοποιήσουμε την αγορά.

Η ΙΚΕΑ έφερε στη ζωή κάποιες σελίδες από τον νέο της κατάλογο στον σταθμό μετρό του Παρισιού και έκλεψε τις εντυπώσεις. Χρειάστηκαν μόνο: η πρώτη της ύλη τα έπιπλα, 6 μέρες, 5 άτομα, 52 τετραγωνικά μέτρα και πολλή τρέλα. Έφτιαξε ένα πραγματικό διαμέρισμα ΙΚΕΑ μέσα στο μετρό και έβαλε μέσα εθελοντές ζευγάρια ή φίλους να ζήσουν. Ο σκοπός ήταν να δείξει στο κοινό πως είναι η ζωή γεμάτη με IKEA, να προωθήσει τον νέο της κατάλογο  και να κερδίσει για άλλη μια φορά θετική δημοσιότητα και τις ματιές του κοινού. Η ΙΚΕΑ τα κατάφερε, η καμπάνια είναι εκπληκτική και μπορείτε να την δείτε στο video που ακολουθεί:

 

Αυτό που απολαμβάνω και συνειδητοποιώ κάθε φορά που γράφω είναι πως οι καμπάνιες μέσα σε λίγα λεπτά φτάνουν στα μάτια μου. Παρατήρησα πως όλες, είναι φτιαγμένες με απλές ιδέες, πολλή όρεξη, οργανωμένη στρατηγική και χωρίς να ζητιανέψουν κερδίζουν την συμμετοχή του κοινού.

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.