IKEA Rocks: εδώ βρίσκεται το γιατί!

Τον τελευταίο καιρό η ΙΚΕΑ μας εκπλήσσει ευχάριστα με διάφορες πετυχημένες ενέργειες: όμορφους καταλόγους, έξυπνες διαφημίσεις όπως αυτή με τις μουσικές μαριονέτες, προσφορές, ανανεωμένες συλλογές κ.ο.κ. Με ένα facebook group, σχεδόν 100.000 fans, 100 καλεσμένους και ΙΚΕΑ Sleepover ήρθε η στιγμή να σηκώσουμε τα χέρια ψηλά και να φωνάξουμε "ΙΚΕΑ Rocks!"

Η ΙΚΕΑ στο Essex του Ηνωμένου Βασιλείου έδωσε σε 100 άτομα την ευκαιρία να περάσουν ένα μοναδικό sleepover μέσα στο κατάστημά της. Η όλη ενέργεια  PR ροκάρει ενώ η αφορμή που έγινε ιδέα και στην συνέχεια πραγματικότητα, ξεκίνησε από ένα group στο facebook με σχεδόν 100.000 fans και τίτλο "I wanna have a sleepover in IKEA". Οι απαράβατοι κανόνες προς το κοινό για την συμμετοχή τους στο sleepover, που θα γινόταν πραγματικότητα τελικά, ήταν η ηλικία (άνω των 25 ετών) και το αυστηρό dress code. Όλοι θα έπρεπε να πάνε με τις πιτζάμες τους!

Η εταιρία φρόντισε να δώσει και στα 100 άτομα goodie bag με όλα τα απαραίτητα όπως μάσκα ματιών, σνακς, παντόφλες, πετσέτα και άλλα. Παράλληλα πρόσφερε στους καλεσμένους της massage, περιποίηση νυχιών, bedtime stories από τηλεοπτικό σταρ και συμβουλές για σωστό και ξεκούραστο ύπνο από ειδικό εμπειρογνώμονα. Ο εμπειρογνώμονας επίσης, συμβούλευε το κοινό για την σωστή επιλογή στρώματος, μαξιλαριού, κρεβατιού.

Το εξαιρετικό στοιχείο που όλοι πρέπει να προσέξουν στο παράδειγμα της ΙΚΕΑ είναι η δυνατότητα που προσφέρει αυτή η καταραμένη πλατφόρμα που λέγεται social media. Μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, η εταιρία εντόπισε το κοινό στόχο της, ήρθε σε άμεση επαφή μαζί του, κατάλαβε την ανάγκη, έφτιαξε ένα concept με μια καλή ιδέα, το πραγματοποίησε  και η επιτυχία ήταν αναμενόμενη.

 

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.