Μπιφτέκια αλά Braille η καμπάνια που αγαπάμε!

Μπορεί οι διατροφολόγοι να γκρινιάζουν για τα fast food, παρόλα αυτά,  κανείς δεν τα αποκλείει από την διατροφή του. Νέοι, γέροι, αθλητές, απαιτητικοί, γιατροί, αδύνατοι, πιο γεμάτοι, κουτσοί κ.ο.κ, όλοι απολαμβάνουμε με ισορροπία και μέτρο ένα καλοψημένο burger. H εταιρία Wimpy έφτιαξε μπιφτέκια αλά Braille, γιατί υπάρχουν άνθρωποι που χρησιμοποιούν τα χέρια αντί τα μάτια τους. Είναι μια καμπάνια που ζηλεύουμε, επιβραβεύουμε και αγαπάμε!

Η εταιρία Wimpy στα πλαίσια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της, αποφάσισε να προσεγγίσει και να προσφέρει σε άτομα με προβλήματα όρασης. Μια διαφήμιση στην τηλεόραση δεν θα τους έλεγε τίποτα, ενώ μια εκστρατεία με burger αλά Braille "μίλησε" κατευθείαν στο κοινό στόχος, δημιούργησε μέγάλο buzz, κατάστρεψε στερεότυπα και είχε σαν καθαρό αποτέλεσμα την επιτυχία.

15 μπιφτέκια, επενδυμένα με γραφή Braille (η γλώσσα που διαβάζουν οι τυφλοί), αποστολή σε άτομα με προβλήματα όρασης, καταγραφή αντιδράσεων και το μήνυμα "100%  Made for You", ήταν αρκετά για να προσφέρουν στα άτομα της καμπάνιας αλλά και στο ευρύτερο κοινό χαμόγελα, θετικές αντιδράσεις και social media buzz σε περισσότερα από 800.000 άτομα με την ίδια δυσκολία. Επίσης, η εταιρία Wimpy κατάστρεψε στερεότυπα επενδύοντας στην ιδέα πως κοντά τους, όλοι είναι ευπρόσδεκτοι!

Η καμπάνια είναι εξαιρετική, την ζηλεύουμε, την επιβραβεύουμε και σηκώνουμε τα χέρια ψηλά, ενώ το video που ετοίμασαν είναι ατμοσφαιρικό και χωρίς καμία αίσθηση φιλανθρωπίας. Αξίζει να το δείτε.

Οι ενέργειες ΕΚΕ δεν χρειάζεται να περικυκλώνουν την λέξη "φιλανθρωπία" αλλά την λέξη συμμετοχικότητα. Οι ιδέες δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκες, αλλά απλές και σωστά οργανωμένες.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.