KLM: Τα Social Media όπως θα 'πρεπε να είναι

KLM Fly2Miami

Παλιά λέγανε ότι δεν υπάρχει καλύτερη διαφήμιση από έναν ικανοποιημένο πελάτη. Τότε, ο καθένας μοιραζόταν την θετική του εμπειρία με 3-4 ανθρώπους στο κοντινό του περιβάλλον. Τότε, το Word of Mouth δεν είχε τόση δύναμη όση έχει σήμερα. Δύναμη που οφείλεται σχεδόν αποκλειστικά στα διάφορα social networks. Όσο νωρίτερα το καταλάβουν αυτό οι εταιρίες, τόσο καλύτερα για εκείνες.

Μία από τις, λίγες ομολογουμένως, εταιρίες που το έχουν καταλάβει και το εκμεταλλεύονται στο έπακρο, είναι η Ολλανδική KLM. Η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία της Ολλανδίας μας είχε εντυπωσιάσει πριν μερικούς μήνες με την καμπάνια της που συνδύαζε το Foursquare και το Twitter. Οι άνθρωποι της KLM έβλεπαν ποιος έκανε check-in σε κάποιο Gate της εταιρίας, έπαιρναν κάποιες πληροφορίες για αυτόν μέσω του Twitter profile του και του προσέφερε κάποιο μικρό δώρο. Απλό, ανέξοδο και πανέξυπνο.

Η KLM όμως δεν σταμάτησε εκεί. Τον περασμένο μήνα ανακοίνωσε την δημιουργία ενός νέου δρομολογίου, από το Amsterdam στο Miami. Ως γνωστόν, το Miami αποτελεί την Μέκκα της ηλεκτρονικής μουσικής και κάθε χρόνο διοργανώνεται εκεί το Ultra Music Festival, ένα από τα μεγαλύτερα Festival παγκοσμίως. Όμως, τα δρομολόγια ήταν προγραμματισμένα να αρχίσουν μία εβδομάδα αργότερα από το Festival. Ο Sied Van Riel, γνωστός DJ από τον χώρο της Trance, ρώτησε μέσω του Twitter γιατί δεν ξεκινάνε τα δρομολόγια μία εβδομάδα νωρίτερα ώστε να πάει στο Festival.

Η KLM του απάντησε με ένα.. challenge! Αν καταφέρει να βρει 150 άτομα ακόμα που να θέλουν να πραγματοποιηθεί η συγκεκριμένη πτήση, τότε η KLM θα άλλαζε το πρόγραμμα της. Δεδομένου ότι η μουσική σκηνή της Ολλανδίας είναι τεράστια (ο Tiesto και ο Armin Van Buuren είναι επίσης Ολλανδοί) και ότι ο Sied Van Riel έχει περισσότερους από 10.000 followers στο Twitter, η αποστολή αποδείχτηκε εύκολη.

Η πτήση πραγματοποιήθηκε και κατά την διάρκεια της έγινε ένα on-air party. Μάλιστα, μπήκε και στο βιβλίο με τα ρεκόρ Guinness ως το party που πραγματοποιήθηκε στο μεγαλύτερο ύψος: 10 χιλιόμετρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Φυσικά υπάρχει και το video με τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία.

Μεγαλύτερος κερδισμένος από όλο αυτό ήταν η KLM. Πραγματοποίησε την πτήση, έβγαλε κέρδος, διαφημίστηκε δωρεάν στον χώρο της ηλεκτρονικής μουσικής και μπήκε στο βιβλίο Guinness. Και όλα αυτά, χάρη σε ένα και μόνο tweet..

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.