Η Microsoft ζητάει συγνώμη για το tweet της σχετικά με τον σεισμό στην Ιαπωνία

Το Σάββατο μετά τον φονικό σεισμό στην Ιαπωνία, στην προσπάθεια της Microsoft να βοηθήσει τους πληγέντες, αναρτήθηκε ένα tweet στον επίσημο λογαριασμό του Bing. Κρίνοντας όμως από την αντίδραση του κόσμου, αυτό δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Το επίμαχο tweet ανέφερε πως για κάθε retweet, η Bing θα δώσει $1 για τα θύματα του σεισμού, με τα $100.000 να είναι το ανώτερο ποσό. Το μήνυμα αυτό το είδαν γρήγορα χιλιάδες χρήστες του Twitter αφού, μεταξύ άλλων, κοινοποιήθηκε από μερικές διασημότητες όπως ο Ryan Seacrest και η Alyssa Milano.

Τελικά, η συγκεκριμένη μέθοδος marketing δεν κρίθηκε επιτυχής, προκαλώντας αντιδράσεις στο δημοφιλές social network, όπως για παράδειγμα αυτή του κωμικού Michael Ian Black που είπε "Hey @bing, stop using a tragedy as a (&@#$-ing) marketing opportunity". Μετά από την αντίδραση που προκλήθηκε, σχεδόν 7 ώρες μετά το 1ο, η Microsoft δημοσίευσε ένα 2ο μήνυμα ζητώντας συγνώμη για το συγκεκριμένο tweet. Πρόσθεσε επίσης, πως όπως και να 'χει θα δωρίσει τα $100.000, χωρίς να μετρήσουν τα retweets που θα γίνουν.

Ο σεισμός της Ιαπωνίας οδήγησε πολλές εταιρείες να βοηθήσουν με όποιο μέσο διαθέτουν. Η Microsoft έχει ήδη προσφέρει στην Ιαπωνική κυβέρνηση και σε κάποιες ΜΚΟ την υπηρεσία cloud-computing που διαθέτει. Παρόλαυτα, ο γίγαντας του Redmond θα έπρεπε να προβλέψει μία τέτοια αντίδραση από τον κόσμο λόγω του tweet, γνωρίζοντας πως η ίδια η φύση του Twitter επιτρέπει την άποψη των χρηστών να αποκτά τάση κύματος... είτε αυτό περιλαμβάνει θετικά σχόλια, είτε αρνητικά.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το αρχικό tweet της Microsoft, καθώς και τη συγνώμη της μερικές ώρες αργότερα.

[via] [image]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.