Οι τάσεις στη κινητή για το 2011

Πριν από μερικές ημέρες ολοκληρώθηκε η μεγαλύτερη έκθεση-συνέδριο κινητών υπηρεσιών στην Βαρκελώνη της Ισπανίας. Με καθημερινά ποστ το away σας μετέφερε τον σφυγμό των εξελίξεων και τις σημαντικότερες ανακοινώσεις που πραγματοποιήθηκαν από τα μεγαλύτερα brands της κινητής και όχι μόνο.  Tα πρώτα συμπεράσματα αναφέρονται στην εκθετική αύξηση του mobile internet, στην ανάπτυξη των ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω κινητού, στην ενσωμάτωση των δικτύων κοινωνική δικτύωσης σε υπηρεσίες κινητής, στα tablet pc και φυσικά στα λειτουργικά συστήματα στα οποία προβλέπονται σημαντικές εξελίξεις την επόμενη διετία.

Ωστόσο ποιοι είναι οι τομείς που θα απασχολήσουν την αναπτυσσόμενη αγορά της κινητής τηλεφωνίας για την χρονιά που διανύουμε;

  • Η περασμένη χρονιά άνηκε δικαιωματικά στα smartphones, φέτος τα φώτα στρέφονται στα tablet που εδώ και μερικούς μήνες έχουν κατακλύσει την αγορά κυρίως λόγω Ipad.  Προβλέπεται ότι το 2011 ο συνολικός αριθμός smartphone και tablets θα ξεπεράσει τα pcs με ανοδικές τάσεις για τα επόμενα χρόνια.
  • O αριθμός των χρηστών που είναι εγγεγραμμένοι σε υπηρεσίες 3G θα αγγίξουν τα 726 εκατ. με άνοδο της τάξη του 35%.
  • Οι υπηρεσίες που θα κυριαρχήσουν με συνεχόμενη αύξηση των χρηστών αφορούν:
    • social media (facebook)
    • search (Google)
    • App ( Apple-Android)
    • Information sharing (twitter, facebook)
    • Commerce ( Groupon)
    • Gaming ( apps, synga)
    • Location/Music Sharing (Foursquare, spotify)
  • Tο 60% των δραστηριοτήτων μέσω κινητών αφορούν τις παραπάνω υπηρεσίες, ξεπερνώντας υπηρεσίες φωνής, μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και Web.
  • To mobile data traffic προβλέπεται να είναι 26 φορές μεγαλύτερο μέσα στην επόμενη δεκαετία.
  • Google Apple θα κυριαρχήσουν και αυτή την χρονιά. Η συνολική άνοδος για το τέλος του 2010 για την Google έφτασε το 615% και για την Apple το 86%.

Περισσότερες λεπτομέρειες και αναλυτικά γραφήματα στην παρουσίαση που ακολουθεί:

[image]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.