AOL + Huffington Post = εξαγορά $315 εκατομμυρίων

Arianna Huffington

Η AOL φαίνεται ότι θέλει να γίνει η μεγαλύτερη media company στον κόσμο. Μετά την εξαγορά της Weblogs Inc του Jason Calacanis και την εξαγορά του TechCrunch του Mike Arrington, προχωράει στην μεγαλύτερη ίσως εξαγορά, αυτή του Huffington Post της Ελληνίδας Αριάννας Στασινοπούλου - Huffington. Το deal έκλεισε χθες βράδυ στο αστρονομικό ποσό των 315 εκατομμυρίων δολαρίων από τα οποία τα 300 είναι σε μετρητά και τα υπόλοιπα 15 σε μετοχές.

Αν σκεφτούμε ότι η αρχική επένδυση των 2 ιδρυτών του Huffington Post ήταν μόλις 4 εκατομμύρια, καταλαβαίνουμε ότι οι επενδυτές τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση. Το "στοίχημα" αυτής της εξαγοράς είναι στην πλευρά της AOL βέβαια καθώς στην προσπάθεια της να γίνει "a next-generation American media company" που θα στοχεύει κυρίως στο περιεχόμενο, την κοινότητα και τις social εμπειρίες, έχει ήδη δαπανήσει περισσότερα από 365 εκατομμύρια δολάρια για να έχει πλέον στην κατοχή της το Engadget, το TechCrunch, το Huffington Post και μερικά ακόμα sites που έχουν συνολικά πάνω από 270 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα.

Τώρα το μόνο που μένει είναι να δούμε πώς θα καταφέρει η America Online να αξιοποιήσει όλα αυτά τα ενημερωτικά blogs και τι θα αλλάξει για τους χρήστες. Ελπίζω τα χρήματα της AOL να βοηθήσουν τα παραπάνω sites και να προχωρήσουν σε κάτι καινοτόμο. Προσωπικά, θα ήθελα να δω από την AOL έναν ανταγωνιστή της The Daily του Rupert Murdoch και της Apple με περιεχόμενο από όλα τα παραπάνω blogs. Δωρεάν, φυσικά..

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.