Τέλος στην συμφωνία Facebook και Microsoft για διαφήμιση

facebooksocialads

Πλήρη έλεγχο των διαφημίσεων στην σελίδα του παίρνει το Facebook μετά το τέλος της συμφωνίας, που είχε κάνει το 2007 με την Microsoft, μετά την επένδυση 270 εκατομμυρίων δολαρίων της τελευταίας στην διάσημη ιστοσελίδα. Αυτή προέβλεπε πως η εταιρία θα μπορούσε να προβάλει διαφημίσεις στην σελίδα για τρία χρόνια, ενώ υπήρχε option ανανέωσης της, που όμως δεν έγινε μετά από την επαναδιαπραγμάτευση των όρων. Ωστόσο τo Bing θα συνεχίσει να προσφέρει υπηρεσίες αναζήτησης στο Facebook.

Για την ακρίβεια η λειτουργία του Bing θα επεκταθεί σε όλους τους χρήστες του Facebook ενώ μέχρι πρότινος το αξιοποιούσαν μόνοι όσοι βρίσκονταν στις ΗΠΑ. Επίσης θα χρησιμοποιεί "έξυπνες απαντήσεις" και άλλα χαρακτηριστικά κατευθυνόμενης αναζήτησης, με την αναζήτηση στην σελίδα να καταλήγει με αρκετές ομοιότητες με εκείνη της μηχανής αναζήτησης της Microsoft. Παράλληλα το Facebook δουλεύει και στην δική του μηχανή αναζήτησης, που θα περιέχει και αποτελέσματα πραγματικού χρόνου, χρησιμοποιώντας το "streaming" από τους χρήστες.

Πριν τρία χρόνια μια συμφωνία διαφήμισης ήταν λογική για το Facebook. Αυτή την στιγμή όμως έχει περισσότερα pageviews από την Yahoo ή την Microsoft και δεν έχει λόγο να μοιράζεται τα κέρδη. Αν και ακόμη εξετάζει το τι είδους διαφήμιση θέλει να προβάλει σ' ένα social network, έχει μια μεγάλη γκάμα που του αποφέρει αρκετά εκατομμύρια δολάρια.

Άλλωστε το είδος διαφήμισης, που έκανε η Microsoft δεν ήταν αρκετά αποδοτικό για την σελίδα και για οποιοδήποτε άλλο social network, όπως συνέβη και με την Google που δεν είδε να αποδίδει οικονομικά η διαφημιστική συνεργασία της με τo MySpace. Γι' αυτό τον λόγο τα social networks στρέφονται σε άλλου είδους διαφημίσεις, που εν πολλοίς έχουν και το στοιχείο του εικονικού νομίσματος, εικονικών χρημάτων που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο χρήστης για να παίξει παιχνίδια ή να αγοράσει και ο ίδιος διαφημιστικό χώρο.

Σας φαίνεται τόσο μακρινό αυτό; Αν παρατηρήσετε, μετά τις αλλαγές στο Facebook,  στο δεξί μέρος της οθόνης, όπου υπάρχει η επιλογή Account, στο μενού εμφανίζεται και η επιλογή Credit Balance. Εκεί βλέπετε τι εικονικό (πάντα) υπόλοιπο έχετε για να το διαθέσετε σε social games ή διαφήμιση.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.