Η Google με την Admob βλέπει το μέλλον

146426-google-says-admob-deal-gets-ftc-review-410x230

Στις αρχές Νοέμβρη η Google ανακοίνωσε την εξαγορά της Admob έναντι 750 εκατ. δολαρίων. Λίγο πριν την κυκλοφορία της κινητής συσκευής Nexus One η Google στρέφεται ανοικτά προς την ανερχόμενη αγορά του mobile advertising, άλλωστε η διαφήμιση ήταν και είναι το βασικό της όπλο. Το ποσό της εξαγοράς καθώς και η συγκεκριμένη επενδυτική κίνηση αποτελούν χαρακτηριστικά στοιχεία της σύγχρονης τάσης που διαμορφώνεται γύρω από τις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας. Ενδεικτικά, αναφέρουμε πρόσφατη έρευνα για την Αμερική προβλέπει ότι  η αγορά mobile advertising θα έχει ετήσια άνοδο 45% με τσίρο 7,6 δισ. δολαρίων. Τα νούμερα αυτά αποδεικνύουν ότι πρόκειται για μια γρήγορα αναπτυσσόμενη αγορά, ικανή να συγκεντρώσει τα βλέμματα του κλάδου της διαφήμισης και της τεχνολογίας.

Παρά την ανακοίνωση, τα σχέδια της Google για την Admob πάγωσαν προσωρινά αφού η ρυθμιστική αρχή Federal Trade Comission(F.T.C)αποφάσισε να ελέγξει περαιτέρω τις συνθήκες  εξαγοράς. Η υπό διαμόρφωση αγορά mobile advertising, ο κίνδυνος μονοπωλιακής στρατηγικής και οι μελλοντικές κινήσεις εταιριών τεχνολογίας (παρατηρητές της αγορά εκτιμούν πως η Microsoft θα ακολουθήσει το παράδειγμα της Google αγοράζοντας νέα startups(mobile based) όπως Millenial Media, Quatro wireless, Grey Stripe, or JumpTap) ώθησαν την αμερικάνικη αρχή σε μια δεύτερη ματιά στις συνθήκες εξαγοράς.

Η σύγχρονη διαφήμιση έχει αναθεωρήσει τις παραδοσιακές μεθόδους προβολής ενισχύοντας την παρουσίας της στα social media και στις νέες τεχνολογίες. Κρίνουμε-όπως και οι έρευνες άλλωστε- ότι η αγορά mobile advertising αποτελεί σημαντικό πόλο έλξης για εταιρίες τεχνολογίας και επενδυτικά funds.

Στην ελληνική αγορά, η Cosmote δια μέσου του Διευθύνων Σύμβουλου Μιχάλη Τσαμάζ ανακοίνωσε πρόσφατα την επένδυση σε υπηρεσίες mobile advertising.

[via]&[via]&[image]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.