[Review] Dragon Ball Z: Burst Limit

Τα περισσότερα franchises παιχνιδιών έχουν κάνει ήδη την εμφάνιση τους στις κονσόλες επόμενης γενιάς, άλλα με μεγάλη άλλα με μικρότερη επιτυχία. Εξαίρεση στον κανόνα δεν θα μπορούσε να αποτελεί η σειρά Dragon Ball η οποία κάνει την πρώτη της εμφάνιση στο Xbox360 και το Playstation 3 με το Dragon Ball Z: Burst Limit. Το παιχνίδι αυτή την φορά ασχολείται περισσότερο με το κομμάτι των αγώνων παρά με την συλλογή των μαγικών Dragon Ball. O παίκτης καλείται να αγωνιστεί σε διαδοχικούς αγώνες, σε ένα storyline το οποίο δεν είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο, και να κερδίσει τους αντιπάλους του. Με κάθε νίκη το παιχνίδι θα ξεκλειδώσει για εσάς νέες τοποθεσίες, χαρακτήρες και κινήσεις για τους μαχητές σας. Όπως είναι λογικό, όλη η ουσία και το ενδιαφέρον του τίτλου κρύβεται μέσα στους αγώνες που θα κλιθείτε να δώσετε.

Το story mode εμβαθύνει ουσιαστικά στο δυνατό σημείο του τίτλου, που δεν είναι άλλο από το gameplay. Το αγωνιστικό κομμάτι χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερα ευφάνταστες κινήσεις και combo moves τα οποία χρησιμοποιούν οι μαχητές για να προκαλέσουν ζημιά στον αντίπαλο τους. Όπως φαίνεται το hardware του PS3 και του Xbox360 κάνουν εξαιρετική δουλειά και αποδίδουν ένα ιδιαίτερο και άκρως εντυπωσιακό αποτέλεσμα τόσο στις μάχες σώμα με σώμα όσο και στις περισσότερο πολύπλοκες κινήσεις, όπως το combo moves. Όπως είναι φυσιολογικό τα combo moves, οι συνδυασμένες κινήσεις που μπορεί να κάνει ένας χαρακτήρας, θα προκαλέσουν πολύ μεγαλύτερη ζημία στον αντίπαλο σας ενώ συνοδεύονται και από μια cinematic λήψη κάμερας. Η κίνηση των παικτών μιμείται σχεδόν αναγκαστικά τις ταχύτητες των ταινιών και της σειράς με αποτέλεσμα μερικές φορές να έχετε πρόβλημα παρακολούθησης του.. αγώνα σας. Ωστόσο όπως είπαμε, το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό είναι καθαρά παρμένο από την anime έκδοση του Dragon Ball, άρα έως ένα σημείο είναι αποδεκτό. Κάτι όμως το οποίο δεν ισχύει για το cut scenes τα οποία -κατά την ταπεινή μας άποψη πάντα - είναι κουραστικά και κακογυρισμένα - καθώς τόσο στην αρχή κάθε αγώνα όσο και στο τέλος (τουλάχιστον) κάνουν την εμφάνιση τους χωρίς ουσιαστικό λόγο ύπαρξης. Οι διάλογοι μεταξύ των μαχητών οι οποίοι παρουσιάζονται μετά από τα cut scenes είναι ιδιαίτερα απλοί και αφελής δείχνοντας ότι σεναριακά το παιχνίδι πάσχει. Ο ήχος ακολουθεί κατά πόδας τα γραφικά σε ποιότητα, με πολύ πετυχημένες επιλογές οι οποίες δεν κουράζουν αλλά αντιθέτως, δίνουν μια ιδιαίτερη ζωντάνια κατά την διάρκεια της μάχης.

Όπως είναι αναμενόμενο στο τίτλο κάνουν την εμφάνιση τους και όλοι οι πρωταγωνιστές του franchise. Από τον πρωταγωνιστή Son Goku, για τον οποίο έχουμε μια αίσθηση υπεροχής σε σχέση με όλους τους άλλους μαχητές, μέχρι τον Picolo και τον Vengeta, οι επιλογές που έχετε στην διάθεση σας είναι πολλές, οι οποίες όπως είπαμε γίνονται περισσότερες προχωρώντας στο story mode.

Βαθμολογία: 7/10

Αway.gr says: Εάν μας ζητούσατε να χαρακτηρίσουμε το Dragon Ball Z: Burst Limit σε μια πρόταση εμείς θα σας λέγαμε.. «Αξιοπρεπής παρουσία σε μια κατηγορία η οποία παραδοσιακά βγάζει πολύ μεγάλους τίτλους (Tekken, Dead or Alive κ.α.)». Η αλήθεια είναι πως το Dragon ball έχει αποσχιστεί από τα παραδοσιακά fighting games εδώ και αρκετά χρόνια, κυρίως βασιζόμενο στο anime υπόβαθρο της σειράς που του επιτρέπει μια περισσότερο ανάλαφρη και λιγότερο dark προσέγγιση της ιστορίας. Συστήνεται ανεπιφύλακτα τόσο για τους λάτρεις των anime όσο και για του fighting games lovers. Give it a try!

Είδος παιχνιδιού: Fighting
Διαθέσιμο: Playstation 3, Xbox360
Εκδότης: Namco Bandai
Ανάπτυξη: Dimps
Διάθεση: Atari Hellas

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.