Μια ιστορία για τον Ελευθερουδάκη και το καλό customer service το 2012

Books

Αποφεύγω να αγοράζω πλέον βιβλία, μουσική και ρούχα από φυσικά καταστήματα γιατι συνήθως μπορώ να βρω μεγαλύτερη ποικιλία online και το ίδιο προϊόν σε καλύτερη τιμή.

Πριν από 15 περίπου μέρες, δύο φίλες μου είχαν γενέθλια (gossip: είναι τα ίδια άτομα απο αυτήν εδώ την, προσωπική, ιστορία). Αν και σκεφτόμουν πολύ καιρό πριν ότι θέλω να τους πάρω ένα δώρο, "κατάφερα" να μην προλάβω να μπω στο amazon για να κάνω τις αγορές μου εγκαίρως. Έτσι, πριν από δύο Παρασκευές, βρέθηκα στο κατάστημα του Ελευθερουδάκη στην Κηφισιά για να επιλέξω τα βιβλία τους..

Αφού τα επέλεξα, κινήθηκα προς το ταμείο για να πληρώσω. Εκεί, ανοίγοντας το πορτοφόλι μου, συνειδητοποιώ ότι λείπουν τόσο τα μετρητά που νόμιζα ότι είχα μαζι μου, όσο και οι κάρτες μου. Ως συνήθως, τα είχα ξεχάσει στο jean που φορούσα την προηγούμενη μέρα. Η κοπέλα στο ταμείο ζήτησε το όνομα μου και μου είπε ότι θα τα κρατήσει τα βιβλία για να περάσω την επόμενη ημέρα να τα πάρω.

Ξυπνάω το Σάββατο το πρωί και, αφού έχω βρει τις κάρτες και τα λεφτά, ξεκινώ για το βιβλιοπωλείο. Η κοπέλα με θυμάται, βγάζει τα κρατημένα βιβλία από την ντουλάπα και ξεκινάει την διαδικασία για να κόψει την απόδειξη.

Επιλέγω να πληρώσω με την κάρτα μου (που έχω πληρώσει αρκετές μέρες νωρίτερα) και η ίδια κοπέλα μου λεει ότι η κάρτα δεν γίνεται δεκτή. Επικοινωνεί κατευθείαν με την τράπεζα αφού την έχω διαβεβαιώσει ότι η κάρτα έχει διαθέσιμο πιστωτικό υπόλοιπο αλλά και η υπάλληλος στην τράπεζα λέει ότι η κάρτα βρίσκεται πάνω από το όριο.

Εγώ, γνωρίζοντας ότι έχω πληρώσει την κάρτα και ότι δεν έχω κάνει τόσες πολλές αγορές που να δικαιολογούν την υπέρβαση του ορίου, μιλάω με τον εκπρόσωπο της τράπεζας από το σχετικό τμήμα για να βρούμε τι ακριβώς έχει συμβεί.

Μετά από σχεδόν 1:30 ώρα στο τηλέφωνο και αφού έχουμε δει ολες τις χρεώσεις μία - μία, ανακαλύπτουμε ότι κάποιο κατάστημα στο οποίο είχα κάνει αγορές πριν απο 2 μήνες, είχε αποφασίσει να βάλει δόσεις για την αγορά μου ενω είχα ζητήσει κατηγορηματικά να πληρωθεί όλο το ποσό κατευθείαν και κάποιο άλλο κατάστημα είχε καθυστερήσει να κάνει την επιστροφή μιας αγορας που είχα ακυρώσει.

Έχοντας μετρητά πάνω μου και γνωρίζοντας ότι ήθελα να πάρω τα βιβλία άμεσα, είπα στην υπάλληλο του καταστήματος να προχωρήσει κανονικά στην τιμολόγηση. Για την ιστορία, τα βιβλία κόστιζαν 75€ περίπου. Η απόδειξη που μου έκοψαν στο κατάστημα και το ποσό που πλήρωσα ήταν 50.45€.

Αφού πλέον είχαν μάθει και οι 4 υπάλληλοι του καταστήματος την ιστορία μου και για τα προβλήματα με την κάρτα, αποφάσισαν να μου κάνουν αυτή την έκπτωση για την "ταλαιπωρία", ενώ το κατάστημα και η επιχείρηση δεν είχαν την παραμικρή ευθύνη για όλο αυτό.

Φεύγοντας απο το βιβλιοπωλείο, είχα ένα χαμόγελο ικανοποίησης γιατί είχα εξυπηρετηθεί (παραπάνω από) σωστά και ξέρω πλέον ότι το συγκεκριμένο κατάστημα με έχει κερδίσει ως πελάτη, ακόμα κι αν οι τιμές του είναι υψηλότερες απο το amazon.

Εξάλλου, πολλές φορές η ίδια η εμπειρία είναι πολύ πιο σημαντική από το προϊόν καθεαυτό και οι υπάλληλοι στον Ελευθερουδάκη στην Κηφισιά αξίζουν πολλά συγχαρητήρια που το καταλαβαίνουν και το αποδεικνύουν με τις πράξεις τους.

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.