Εμπόριο μέσω social media [Infographic]

Είναι πλέον φανερό αλλά και κατανοητό πιστεύω, γιατί ολοένα και περισσότερες εταιρείες μικρές και μεγάλες, εντάσσουν στην επιχειρηματική στρατηγική τους τα social media. Οι επιχειρήσεις, χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και χρησιμοποιούνται από αυτά, ακολουθώντας τη λογική τους.

Facebook, Twitter, YouTube, Google+, Pinterest, είναι τα δημοφιλέστερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις στις ΗΠΑ και όχι μόνο. Έχετε σκεφθεί ποιο από όλα τα παραπάνω μέσα προτιμούν οι εταιρείες προκειμένου να διεισδύσουν στην αγορά; Μεταξύ 250 κορυφαίων επιχειρήσεων λιανικής πώλησης, το 97% αυτών έχει σελίδα στο Facebook, το 96% στο Twitter, το 90% στο YouTube, το 67% στο Google+ και το 61% στο Pinterest. Αντίστοιχα, με την ίδια σειρά προκύπτει και ο μέσος όρος των fans, followers και subscribers των ίδιων εταιρειών σε αυτά τα μέσα. Κυριαρχία του Facebook έχουμε και στον αριθμό των σελίδων που έχουν πάνω από 1εκ. fans ή followers, με 43 σελίδες στο Facebook, έναντι μιας στο Twitter. To Facebook, έχει ένα ακόμα προβάδισμα, καθώς είναι το μόνο social network από τα παραπάνω πέντε που έχει τις περισσότερες branded pages με πάνω από 100.000 fans.

Το ζήτημα που προκύπτει είναι το εξής: Όλοι διαφημίζονται και προτιμούν το Facebook, ή μήπως αυτό έχει να κάνει με τη φυσιογνωμία της επιχείρησης και το κοινό στο οποίο απευθύνεται; Για παράδειγμα, στο Facebook, οι τέσσερις περισσότερο followed (βάσει fans) επιχειρήσεις λιανικής πώλησης είναι οι: Victoria’s Secret, Walmart, adidas και Nike. Αντίθετα, στο Twitter η εταιρεία με τους περισσότερους followers είναι η Major League Baseball με τις Apple και Victoria’s Secret να ακολουθούνε αρκετά πιο πίσω. Δηλαδή, οι επιχειρήσεις λιανικής με ενδύματα και αξεσουάρ είναι πιο δημοφιλείς στο Twitter, παρά στο Facebook. Στο YouTube, την πρώτη θέση κατέχει η Nike και το προτιμούν περισσότερο οι εταιρείες με ηλεκτρονικά είδη, κάτι που παρατηρείται και στο Google+.

Γιατί άραγε πιστεύετε ότι συμβαίνει αυτό; Διαφορετικά είδη επιχειρήσεων λιανικής πώλησης να έχουν ως πρώτη προτίμηση διαφορετικό μέσω κοινωνικής δικτύωσης για την προβολή και την προώθηση των προϊόντων τους; Eσείς, σε ποιο social networking θα προβάλλατε την επιχείρησή σας;

 

Πατήστε πάνω στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.