Digitized 2012: Το digital design της νέας εποχής

Digitized

Το Digitized είναι ένα mini-conference που θέλει να αποτινάξει τον επίσημο χαρακτήρα των συνεδρίων και να λειτουργήσει ως μία πλατφόρμα επικοινωνίας και συγκέντρωσης δημιουργικών ανθρώπων που ασχολούνται με τα ψηφιακά μέσα. Τον Οκτώβρη του 2011 διοργανώθηκε το πρώτο Digitized στις εγκαταστάσεις του AKTO και στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία αν κρίνουμε από τις δηλώσεις των παρευρισκομένων:

Αν θέλουμε να ωριμάσει το digital / web / interaction design στην Ελλάδα, χρειαζόμαστε δέκα, όχι μόνο ένα Digitized το χρόνο!

ΜΑΡΚΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ TECHNICAL DIRECTOR, APOGEE

Μου αρέσουν τα events που σαν στόχο έχουν να εξυπηρετήσουν την επαγγελματική διαστροφή - το Digitized είναι ένα από αυτά.

ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΣΥΛΛΙΓΑΡΔΑΚΗΣ, CONCEPTUAL WEB ERESUS.CO

To πρώτο Digitized ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία για την ψηφιακή κοινότητα στην Ελλάδα που ταρακούνησε λίγο την ψηφιακή μας σκέψη. Ανυπομονώ για το δεύτερο.

ΧΑΡΗΣ ΤΖΑΝΝΗΣ, INTERACTIVE SERVICES

Σε δύο περίπου μήνες, στις 15 Σεπτεμβρίου, διεξάγεται στην Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών το δεύτερο κατά σειρά Digitized διατηρώντας την ίδια δομή προγράμματος. Η προσέλευση των συμμετεχόντων θα ξεκινήσει στις 15:30 και στο πρώτο μέρος του Digitized, ο Μάριος Λινάκης, ο Δημήτρης Παπαευαγγέλου και ο Κάρολος Αναστασόπουλος Λεονταρίτης θα μιλήσουν για την Ελληνική αγορά. [more info on the speakers]

Στο δεύτερο μέρος, που θα ξεκινήσει στις 18:30, δύο ομιλητές από το εξωτερικό θα μιλήσουν για τις τάσεις στο εξωτερικό και, μέσα από την δουλειά τους, θα προσπαθήσουν να εμπνεύσουν τους παρευρισκόμενους. Τα ονόματα τους δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα αλλά θεωρώ δεδομένο ότι θα προκαλέσουν αίσθηση στον χώρο. Ήδη έχει ανακοινωθεί το όνομα του ενός ομιλητή, ο οποίος είναι ο Nils Arvidsson, Senior Art Director της North Kingdom και ένα από τα σημαντικότερα ονόματα της ψηφιακής δημιουργικότητας. Μετά την ολοκλήρωση των ομιλιών, θα ακολουθήσει το απαραίτητο networking που, κατά την γνώμη μου, είναι και το πιο ενδιαφέρον κομμάτι αυτών των συγκεντρώσεων.

Προσωπικά, αν και δεν έχω κάποια ιδιαίτερη σχέση με το design (αναλογικό ή ψηφιακό), πιστεύω πως όποιος βρίσκεται στον χώρο της διαφήμισης (ακόμα κι αν δεν είναι designer), οφείλει να παρευρεθεί στο Digitized για να μπορεί να καταλάβει τους συναδέλφους του από το δημιουργικό τμήμα και να σταματήσει να υπάρχει αυτό το communication gap ανάμεσα στους account managers, τους πελάτες και το δημιουργικό τμήμα.

Εξάλλου, το κόστος κάθε άλλο παρά απαγορευτικό είναι αφού αν αγοράσεις τώρα το εισιτήριο σου θα σου κοστίσει 35€ ενώ αν ανήκεις σε κάποια ειδική κατηγορία (φοιτητές, άνεργοι, μέλη της Ένωσης Γραφιστών και της ΕΔΕΕ) θα σου κοστίσει 25€. Εάν δεν εξαντληθούν τα εισιτήρια κατά την διάρκεια της προπώλησης, τότε την ημέρα του event θα κοστίζουν 50€.

Αν τα παραπάνω δεν σε έχουν πείσει ακόμα, τότε μπορείς να δεις το εξαιρετικό video που ετοίμασε το pathfinder.gr για το Digitized 2011.

Επιπλέον πληροφορίες μπορείς να βρεις στο επίσημο website του Digitized 2012, στην σελίδα του στο Facebook ή στο αντίστοιχο Twitter account. Το #hashtag του event θα είναι το #digitized12.

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.