Tweet για ένα παγωμένο tea

Δεν ξέρω ποια εταιρία άρχισε πρώτη, αλλά οι vending machines (μηχανές αυτόματης πώλησης) ξεφυτρώνουν σαν τα σαλιγκάρια η μια μετά την άλλη. Είδαμε την Coca-Cola να καλεί τον κόσμο να αγκαλιάσει την μηχανή, πίτσες να ετοιμάζονται με το πάτημα ενός κουμπιού, πατάτες να γίνονται πατατάκια μπροστά στα μάτια μας. Τώρα, τη σειρά πήρε το παγωμένο τσάι BOS. Αυτό δεν θέλει ου τε αγκαλιές ούτε κουμπιά, θέλει tweets.

Η εταιρία Bos Ice Tea σε συνεργασία με την digital και PR εταιρία Cow Africa δημιούργησαν την μηχανή με το όνομα BEV. Πρόσθεσαν σε αυτήν μερικές digitalo-εντολές, την φόρτωσαν με παγωμένο τσάι, και την τοποθέτησαν στην πλατεία Γουέμπλεϊ, στο Κέιπ Τάουν, για το κοινό. Η μηχανή για να δώσει ένα προϊόν, δεν θέλει σε αντάλλαγμα χρήματα αλλά tweets. Το κοινό με ένα tweet στο #BOSTWEET4T αναγνωρίζονται από τη μηχανή και παίρνουν δωρεάν το τσάι τους.

Μπορείτε να δείτε την DEV στο πιο κάτω video:

Η μηχανή είναι έξυπνη, κανείς δεν το αμφισβητεί. Μας δείχνει την τάση για αγοραπωλησίες μέσω τηλεφώνου και την απλοποίηση των διαδικασιών, σε μορφή tweet. Ελπίζω η εταιρία την DEV να την χρησιμοποιεί μόνο για προωθητικούς σκοπούς μιας και το χρήμα ως μορφή συναλλάγματος έχει ακόμη αξία. Αν όχι, ελπίζω η εταιρία να μη βγει ζημιογόνα από την ενέργειά της.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.