40.000 twitterοσύννεφα

Τα περισσότερα mall, για να μην πω όλα, έχουν κλειστή οροφή. Υπάρχει ένα στην Βραζιλία που είναι ανοικτό. Ψωνίζεις παρέα με τον ήλιο, κοιτάς τις βιτρίνες χωρίς τη φασαρία που έχει στους δρόμους, πίνεις το καφεδάκι σου και κοιτάς τα τον ουρανό και τα σύννεφα. Αν δεν υπάρχουν σύννεφα, τα δημιουργείς με ένα tweet σου.

Το Galleria Shopping Mall στην Βραζιλία για να προσελκύσει και να ενημερώσει το κοινό πως μπορούν να βρουν τα πάντα κοντά τους, για να γορτάσει το opening του και να προσφέρει ένα μοναδικό δώρο σε κάθε επισκέπτη, χρησιμοποίησε και τόνισε το ανταγωνιστικό (το λες και μη ανταγωνιστικό) πλεονέκτημά του έναντι άλλων, την ανοικτή οροφή με τη θέα του ουρανού. Όλοι οι επισκέπτες του mall μπορούσαν να δωρίσουν και να δεχτούν ένα δώρο άπιαστο, ένα σύννεφο. Για να είμαι πιο συγκεκριμένη, δώριζαν ένα twitterοσύννεφο!

Οι επισκέπτες του Galleria Mall, διάλεγαν ένα σχέδιο για το σύννεφο που ήθελαν να δωρίσουν (φατσούλα, τσάντα, παπούτσι κ.ο.κ), έκαναν like στη σελίδα του εμπορικού κέντρου στο facebook, έριχναν ένα tweet με τα στοιχεία του παραλήπτη και ένα μήνυμα και το twitterοσύννεφο τους ανέβαινε στον ουρανό. Μέσα σε λίγες μόνο ώρες, περισσότερα από 40.000 σύννεφα/δώρα έκαναν την εμφάνισή τους στην ατμόσφαιρα του mall.

Όσο χαζό ή ανόητο ή άλογο και αν ακούγεται, η ενέργεια είχε επιτυχία. Το κοινό συνδέθηκε με το brand, έδωσε τη συμμετοχή του σε μια ιδέα χωρίς απτό αντάλλαγμα και κέρδισε μια διασκεδαστική εμπειρία.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.