Ήρθε το Foursquare 3.0 και μαζί με αυτό έρχονται τα νέα χαρακτηριστικά του

Από χθες το βράδυ είναι διαθέσιμη η τελευταία έκδοση του Foursquare προσθέτοντας 4 νέες δυνατότητες στη δημοφιλή εφαρμογή, οι οποίες αφορούν το νέο σύστημα προτάσεων, περισσότερη σημασία στους πόντους, νέες υπηρεσίες προσφορών για τους ιδιοκτήτες καταστημάτων και μια συνεργασία με την American Express.

Το Foursquare κυκλοφορεί ανάμεσα μας περίπου 2 χρόνια τώρα, έχοντας πετύχει κάτι που το κάνει να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα location-based services, να χρησιμοποιείται, δηλαδή, καθημερινά από εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο. Ο CEO της εταιρείας, στον απόηχο του σχολιασμού της τελευταίας έκδοσης, είπε πως η κεντρική ιδέα πίσω από την εφαρμογή είναι πως κάθε check-in μετράει.

Το Foursquare, από την έναρξη του μέχρι σήμερα, βασίζεται σε 3 βασικούς άξονες: ανακάλυψη, ενθάρρυνση και αφοσίωση. Οι προτάσεις που θα μας κάνει συμβάλλουν ακόμα περισσότερο στην ανακάλυψη, το νέο σύστημα των πόντων προσπαθεί να ενθαρρύνει τους χρήστες να χρησιμοποιούν συχνότερα την υπηρεσία και οι νέοι τύποι προσφορών έχουν ως στόχο την αφοσίωση των καταναλωτών σε συγκεκριμένα καταστήματα. Ας δούμε λοιπόν τι καινούργιο μας φέρνει από χθες το Foursquare.

Νέα μηχανή προτάσεων

Εκεί όπου υπήρχε το Tips, πλέον υπάρχει το Explore, που αποτελεί ίσως την πιο σημαντική αλλαγή του Foursquare. Εκεί ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να ζητήσει από άλλους χρήστες προτάσεις για εστιατόρια, καφετέριες, καταστήματα και πολλά άλλα. Ακόμα, μπορεί να δει μία λίστα με τα venues που προτείνει το Foursquare, τα οποία έχουν ταξινομηθεί έτσι ώστε να ταιριάζουν περισσότερο στις επιθυμίες του κάθε χρήστη.

Οι προτάσεις αυτές μοιάζουν αρκετά με αυτές που συναντάμε στο Amazon ή στο Netflix. Μεταξύ αυτών που ελέγχονται με σκοπό να εμφανίζονται οι πιο κατάλληλοι για εσάς χώροι, περιλαμβάνεται το που έχετε πάει στο παρελθόν, πόσο συχνά, που συχνάζουν οι φίλοι σας όπως και οι ημέρες και ώρες μέσα στη βδομάδα που έχετε βγει για διασκέδαση. Όπως φαίνεται, το νέο χαρακτηριστικό του Foursquare χρησιμοποιεί όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορεί από το ιστορικό, τόσο το δικό σας όσο και των φίλων σας, κάτι που αυξάνει τις πιθανότητες για "εύστοχες" προτάσεις εξόδου.

Αλλαγή στον τρόπο διαχείρισης των πόντων

Η αλήθεια είναι πως λίγοι έδιναν σημασία στους πόντους που μαζεύει κανείς, τουλάχιστον όχι τόση όπως ας πούμε στις δημαρχίες, γι αυτό και κάτι έπρεπε να αλλάξει. Χρησιμοποιώντας την τελευταία έκδοση λοιπόν, το leaderboard δείχνει μία λίστα με τους φίλους σας που έχουν τους περισσότερους πόντους. Επιπλέον, τώρα υπάρχουν 30 διαφορετικοί τρόποι να κερδίσει κάποιος πόντους.

Νέοι τύποι προσφορών από τους ιδιοκτήτες καταστημάτων

Σύντομα θα γίνουν διαθέσιμοι 7 νέοι τύποι προσφορών, τις οποίες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι καταναλωτές, οι οποίοι είναι οι παρακάτω:

Check-in Specials, Friend Specials, Flash Specials (π.χ. οι πρώτες 3 παρέες που θα κάνουν Check-In από τις 10μ.μ. και μετά κερδίζουν δωρεάν ποτό), Swarm Specials, Newbie Specials, Mayor Specials και Loyalty Specials.

Οι χρήστες της τελευταίας έκδοσης θα μπορούν να ανατρέξουν σε όλες τις προσφορές που είναι διαθέσιμες κοντά στην περιοχή όπου βρίσκονται, ένα χαρακτηριστικό που έλειπε από την εφαρμογή. Περισσότερες πληροφορίες για τους νέους τύπους προσφορών θα μάθουμε στις επόμενες μέρες.

Συνεργασία με την American Express

Η συνεργασία αυτή δεν αφορά την Ελλάδα, όμως αν τα αποτελέσματα είναι θετικά να είστε σίγουροι πως θα το δούμε και εδώ. Για 5 μέρες κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ SXSW στο Texas, η American Express συνεργάζετε με 60 ιδιοκτήτες καταστημάτων δημιουργώντας μία προσφορά "πλήρωσε $5, κέρδισε $5" για όσους χρησιμοποιήσουν την πιστωτική τους κάρτα παράλληλα με το Foursquare. Η προσπάθεια αυτή θα διαρκέσει ελάχιστα, μιας και κυρίως αποτελεί ένα πείραμα. Αν στεφθεί με επιτυχία, ίσως να αλλάξει τον τρόπο που χρησιμοποιείται το Foursquare, προσθέτοντας ακόμα μία δυνατότητα στη δημοφιλή υπηρεσία.

[via] [image]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.