Η Πρεμιέρα Της ΝΕΡΙΤ Μέσα Από Τα Social Media

nerit-social-media-logo

Την Κυριακή που μας πέρασε, περίπου έντεκα μήνες μετά το κλείσιμο της ΕΡΤ, ξεκίνησε και επίσημα τη λειτουργία της η ΝΕΡΙΤ. Όπως καταλαβαίνεις, τα social media γέμισαν με σχόλια και συζητήσεις πάνω σε αυτό το θέμα. Με αφορμή αυτό το γεγονός η Social Mind πραγματοποίησε μια έρευνα στο Facebook, το Twitter και το YouTube, τα αποτελέσματα της οποίας μπορείς να διαβάσεις παρακάτω.

Twitter > Facebook

Ρίχνοντας μια ματιά στο σύνολο των αναφορών που είχαμε για τη ΝΕΡΙΤ στα διάφορα social media, παρατηρούμε πως το Twitter συγκέντρωσε τα περισσότερα. Πιο συγκεκριμένα σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο έγινε το 73% των αναφορών, ενώ στο Facebook μόλις το 26%.

nerit-social-media-01

Η συζήτηση κορυφώθηκε τη Δευτέρα

Αν και η μετάδοση του προγράμματος της ΝΕΡΙΤ άρχισε το απόγευμα της Κυριακής, τα σχόλια για αυτήν ήταν αρκετά και την προηγούμενη μέρα. Η συζήτηση όμως κορυφώθηκε τη Δευτέρα με 1.394 αναφορές.

nerit-social-media-02

Άνδρες ή Γυναίκες;

Υπολογίζεται πως στη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε στο Twitter συμμετείχαν συνολικά 320 χρήστες. Από αυτούς οι 190 (59%) ήταν άνδρες, ενώ οι 130 (41%) ήταν γυναίκες.

nerit-social-media-03

Πως αντέδρασε το Twitter;

Στην παρακάτω εικόνα βλέπουμε τα hashtags τα οποία χρησιμοποίησε ο κόσμος στο Twitter. Στην πρώτη θέση βρίσκεται αναμενόμενα το #ert, ενώ από πίσω ακολουθούν τα #ertopen και #nerit.

nerit-social-media-04

Το παρακάτω είναι ίσως το πιο ενδιαφέρον αποτέλεσμα που προκύπτει από την έρευνα. Έχουμε ένα word cloud βασισμένο πάνω στα tweets που δημοσιεύτηκαν. Οι όροι που χρησιμοποιήθηκαν περισσότερο ήταν οι εξής: «Χαμένο Σήμα της Δημοκρατίας», «νέο σήμα», «πρεμιέρα», «τέλος» και «success story.

nerit-social-media-05

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.