Το Inbox Του Gmail Αλλάζει Για Ακόμα Μία Φορά

gmail-inbox-01

Πολλοί από εμάς λαμβάνουμε καθημερινά δεκάδες e-mails. Άλλα έρχονται από κοινωνικά δίκτυα, άλλα είναι προσωπικά, άλλα είναι newsletters, άλλα έχουν σχέση με τις αγορές που κάνουμε, άλλα έχουν σχέση με τη δουλειά μας κ.ό.κ.. Όπως ίσως γνωρίζεις πολύ καλά, λόγω αυτού του όγκου των e-mails, αν κάποιος δεν χρησιμοποιεί σωστά τα filters και τα labels, το αποτέλεσμα είναι να δημιουργείται ένα χάος μέσα στο inbox.

Πριν από μερικά χρόνια η Google εγκαινίασε το Priority Inbox, το οποίο όμως τελικά δε μας βοήθησε όσο θα ήθελε η ίδια. Σήμερα βλέπουμε προσπάθειες όπως το Mailbox, το οποίο θέλει να φτάσουμε στο λεγόμενο "Inbox Zero". Για πολλούς όμως αυτή δεν είναι η λύση που έψαχναν. Έτσι η Google κάνει ακόμα μία προσπάθεια να βελτιώσει την κατάσταση που επικρατεί στο inbox του καθένα από εμάς, εγκαινιάζοντας τέσσερις νέες κατηγορίες κατηγοριών: social, promotions, updates και forums. Στην πραγματικότητα ενεργοποιεί για όλους μας τα Smartlabels, ένα πείραμα του Google Lab που είδαμε νωρίτερα μέσα στη χρονιά.

Στο social μεταφέρονται αυτόματα όλα τα e-mails που προέρχονται από τα κοινωνικά δίκτυα (π.χ. Facebook), στο promotions μεταφέρονται όλα τα e-mails που αφορούν όπως λέει και το όνομα του την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών (π.χ. Groupon), στο updates μεταφέρονται όλα τα e-mails που έχουν σχέση με παραγγελίες, αποδείξεις κλπ και τέλος, στο forums μεταφέρονται όλα τα e-mails που στέλνονται σε ομαδικές λίστες.

Το εκπληκτικό είναι πως στην προσπάθεια που κάνει η Google να απλοποιήσει το inbox, καταλήγει στο να προσθέτει περισσότερα χαρακτηριστικά αυτό, κάνοντας το έτσι πιο πολύπλοκο. Για να δούμε.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.