Το Instagram χάνει το 25% των καθημερινά ενεργών χρηστών μέσα σε 1 βδομάδα

Πολλές φορές λέμε πως η εμπιστοσύνη χτίζεται αργά, αλλά γκρεμίζεται εύκολα. Αυτή η πρόταση χαρακτηρίζει την περιπέτεια στην οποία μπήκε το Instagram από την ημέρα της ανακοίνωσης των νέων όρων χρήσης μέχρι την ημέρα που ο Kevin Systrom προσπάθησε να συμμαζέψει την κατάσταση. Η ζημιά όμως είχε ήδη γίνει. Σύμφωνα με τις μετρήσεις του App Data το Instagram έχασε το 25% των καθημερινά ενεργών χρηστών (DAU) του μέσα στο 7ήμερο από 19/12 έως και 25/12.

Οι ανανεωμένοι όροι χρήσης έδιναν την άδεια στο Instagram μεταξύ άλλων να πουλάει τις φωτογραφίες των χρηστών ως διαφημίσεις, χωρίς κάποια ανταμοιβή προς αυτούς. Από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε η είδηση, το Internet γέμισε με κάθε λογής αρνητικά σχόλια από την πλευρά των απλών και όχι μόνο χρηστών και σε κάθε γωνιά εμφανίζονταν οδηγοί για το πως να μεταφέρεις τις φωτογραφίες σου σε υπηρεσίες όπως το Flickr.

Το App Data καταγράφει μόνο τον αριθμό των ανθρώπων που συνδέονται στο Instagram μέσω του Facebook, οπότε οι απόλυτοι αριθμοί που δίνει είναι απλά ένα μέρος του συνολικού αριθμού χρηστών. Τα στοιχεία που έχει όμως είναι αρκετά για να μας δείξουν τις τάσεις που επικρατούν στην εφαρμογή. Παρά την πτώση, παραμένει βέβαια στη 2η θέση των πιο δημοφιλών apps.

Λίγες ώρες μετά το τέλος της Ημέρας των Ευχαριστιών το Instagram υποστήριζε πως εκείνο το 24ωρο ο αριθμός των φωτογραφιών που ανέβασαν οι χρήστες έσπασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ. Θα περίμενε κανείς πως τα Χριστούγεννα θα διαβάζαμε κάτι αντίστοιχο, όμως κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ.

Update: Ένας εκπρόσωπος του Instagram υποστήριξε πως τα δεδομένα του App Data δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Λίγο αργότερα, το App Data προσπάθησε να πάρει πίσω την προηγούμενη δήλωση, υποστηρίζοντας πως η εταιρεία δεν είχε στην πραγματικότητα αναφέρει πως για την πτώση ευθύνονται οι ανανεωμένοι όροι χρήσης και πως τελικά αυτό οφείλεται πιθανώς στις γιορτές.

[via] [image]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.