Η δύναμη της διαφήμισης μέσω SMS [Infographic]

Μπορεί όλος ο κόσμος να μιλάει για τη δύναμη των social media και το πως αυτά έχουν αλλάξει (και συνεχίζουν να το κάνουν) τη ζωή μας, όμως δεν πρέπει να αμελούμε τα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας. Όλο και περισσότερες εταιρείες επιλέγουν να διαφημιστούν μέσα από αυτές τις πλατφόρμες, με τις διαφημιστές εταιρείες που έχουν επιλεχτεί μέσω των specs να ετοιμάζουν συνεχώς νέες καμπάνιες για το Facebook και το Twitter. Γνωρίζατε όμως πως για παράδειγμα το 84% των ιστοριών στο Facebook δεν βλέπονται από τους χρήστες;

Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τα tweets, όπου το ποσοστό είναι χαμηκότερο και αγγίζει το 71%. Στα e-mails η κατάσταση είναι χειρότερη, αφού οι χρήστες δεν διαβάζουν το 88% από αυτά. Την ίδια όμως στιγμή, το 98% των SMS φτάνει στους παραλήπτες και διαβάζεται από αυτούς, κάνοντας έτσι τη διαφήμιση μέσω SMS να φτάνει σε περισσότερα μάτια. Κανείς δεν θέλει να λαμβάνει SMS από εταιρείες στις οποίες δεν έχει δώσει τη συγκατάθεση του, αλλά το παρακάτω infographic αποδεικνύει πως αυτό το μέσο διαφήμισης δεν έχει πεθάνει ακόμα. Μπορείτε να πατήσετε πάνω του για να το δείτε σε μεγαλύτερη ανάλυση.

[via]

Σχολιάστε >
1 σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.