Αργός και βίαος θάνατος στα specs.

Και τώρα που είδες το εισαγωγικό video, ξέρεις τι σημαίνει spec. Όμως, στα spec δεν συμμετέχουν μόνο οι designers αλλά κυρίως ολόκληρες διαφημιστικές εταιρίες στην προσπάθεια τους να «κερδίσουν» τον πελάτη και, εν συνεχεία, να διαχειριστούν το budget που συνοδεύεται με την υλοποίηση του συγκεκριμένου project.

Έχω συμμετάσχει σε spec και από τις δύο πλευρές. Είτε ως μέλος μίας ομάδας που μέσω των γνώσεων της και της δημιουργικότητας της προσπαθεί να πείσει τον πελάτη ότι αυτή είναι η κατάλληλη εταιρία για να διαχειριστεί το project, είτε ως κριτής ιδεών από την πλευρά του πελάτη. Τελείως διαφορετικές εμπειρίες που όμως με οδήγησαν στο ίδιο συμπέρασμα:

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.