Καλή ιδέα μόνο με chopsticks

Είμαστε σχεδόν απόλυτοι πως στα εγκαίνια οποιασδήποτε επιχείρησης θα βρεθούμε αντιμέτωποι με ίδιες ή παρόμοιες ενέργειες π.χ. κόβουμε κορδέλα, κάποιος άφωνος τραγουδάει σαχλαμαρίτσες, χαμογελάμε όλοι λες και έχουμε κάνει πλαστικές, παίρνουμε ένα δωράκι και περιμένουμε μια έκπληξη που είναι τις περισσότερες φορές χλιαρή. Το Asiatage, αποφάσισε να κάνει κάτι...διαφορετικό. Με μια λέξη, crowdsourcing!

Για τα εγκαίνια τους νέου καφεστιατορίου κινέζικης κουζίνας, την προσέλκυση του κοινού, την παραγωγή θετικής δημοσιότητας και τη νέα διαφημιστική του καμπάνια το Asiatage διάλεξε να κάνει κάτι διαφορετικό. Έφτιαξε ένα τεράστιο μαύρο πίνακα με 11.000 μικρές τρύπες, τον έβαλε έξω από την καφετέρια, προμήθευσε promoters με χιλιάδες chopsticks (τα ξυλάκια ή κινέζικα ξυλάκια που χρησιμοποιούνται ως λαβίδες φαγητού) και προσκάλεσε το κοινό να βάλει το ένα ξυλάκι, απ΄το ζευγάρι των chopsticks, στις τρύπες του πίνακα κάνοντας μια ευχή. Η ευχή συνδυαζόταν με το φεστιβάλ του κινεζικού δράκου, που σύμφωνα με τον μύθο λέγεται πως φέρνει τύχη.

Οι περαστικοί όταν κατάλαβαν πως το κάθε ξυλάκι είχε ειδική θέση στον πίνακα έδωσαν με χαρά τη συμμετοχή τους. Μετά από 5 με 6 ώρες και αφού μπήκαν περισσότερα από 10.0000 ξυλάκια, ο πίνακας μεταμορφώθηκε σε έργο τέχνης, σε ένα κινέζικο δράκο. Η ιδέα δεν σταμάτησε εκεί. Ο πίνακας χρησιμοποιήθηκε ως η νέα διαφημιστική outdoor καταχώρηση του Asiatage.

Το Αsiatage εκτός από την απλή, εύκολη, έξυπνη, υλοποιήσιμη και όχι τόσο ακριβή ενέργεια κατέστησε το κοινό από παθητικό σε ενεργό με τη "μέθοδο" crowdsourcing. Ανάθεσε στο κοινό-στόχος τη διεκπεραίωση και άρα την επιτυχία της καμπάνιας που είχε θετικά αποτελέσματα: περισσότερες από 10.000 συμμετοχές, περισσότερες από 10.000 ευχές, τηλεοπτική, ραδιοφωνική, έντυπη, online κάλυψη, κέρδισε καταναλωτές και το πιο σημαντικό, θετικό word of mouth.

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.