[Αποκλειστικό] Tο Fashinating εγκαινιάζει την έκδοση του για το Ηνωμένο Βασίλειο

Όταν πριν από περίπου 2 χρόνια έμαθα μέσω του Twitter για την έναρξη του Fashinating.com, αποφάσισα να το δοκιμάσω. Ήταν η πρώτη ελληνική start-up που αποφάσισε να ασχοληθεί σε τέτοιο βαθμό με τη μόδα και το online shopping, οπότε δεν θα μπορούσε παρά να μας τραβήξει το ενδιαφέρον. Σήμερα το Fashinating εγκαινιάζει την έκδοση του για το Ηνωμένο Βασίλειο.

Το Fashinating αποτελεί μία πλατφόρμα η οποία με τον καιρό καταλαβαίνει το στυλ που έχει ο κάθε χρήστης, προτείνοντας του ολοένα πιο κατάλληλα αντικείμενα για αυτόν, από ρούχα και παπούτσια μέχρι τσάντες και κοσμήματα. Αυτή τη στιγμή η υπηρεσία περιλαμβάνει πάνω από 130.000 αντικείμενα, οπότε σίγουρα θα βρείτε ανάμεσα σε αυτά κάτι που ταριάζει και στο δικό σου, προσωπικό στυλ.

Από την έναρξη της υπηρεσιας (περισσότερα για τον πρώτο χρόνο λειτουργίας μπορείς να μάθεις στη συνέντευξη που μας έδωσε ο co-founder του Fashinating, Αλέξης Μπάλλας) μέχρι και σήμερα οι χρήστες της υπηρεσίας έχουν κάνει πάνω από 5.000.000 likes σε προϊόντα, που έχουν μοιραστεί με άλλους μέσω των social media ή σκοπεύουν να αγοράσουν, γεγονός που, συγκριτικά με τον πρώτο καιρό, έχει βελτιώσει τον αλγόριθμο που χρησιμοποιεί σε μεγάλο βαθμό.

Στην Ελλάδα το Fashinating συνεργάζεται με μεγάλους εκδότες (Womenonly, MSN, Myself, Men's Health,  Neolaia και Star), προσφέροντας την υπηρεσία ως μία co-branding λύση, ενώ ήδη έχει συνάψει συμφωνία και με έναν εκδότη στο Ηνωμένο Βασίλειο. Παράλληλα, συνεργάζεται με πάνω από 250 e-shops σε όλο τον κόσμο (Marks & Spencer, Miss Selfridge, French Connection, Accessorize και άλλα), έτσι ώστε οι επισκέπτες του Fashinating να μπορούν να πραγματοποιούν τις αγορές τους γρήγορα και εύκολα.

Αν λοιπόν είσαι λάτρης της μόδας ή απλά θέλεις να δοκιμάσεις το Fashinating, μπορείς να το βρεις στην International ή στη -νέα- UK έκδοση και στο Facebook app.

Σχολιάστε >
2 σχόλια
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.