Βάλε καλάθι με το iPhone σου

Η τεχνλογία και κατά συνέπεια η 24ωρη πρόσβασή μας στο internet από smartphone αλλάζει τον τρόπο που δουλεύουμε, που επικοινωνούμε ή που διασκεδάζουμε. Απλοποιεί διαδικασίες και μπορεί να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού, ακόμα και του basket!

Αν όχι όλοι, θα έλεγα πως οι περισσότεροι έχουμε δει ή ξέρουμε ή αναγνωρίζουμε ένα παιχνίδι μπάσκετ από κάποιο άλλο άθλημα. Ξέρουμε κάποιους βασικούς κανόνες, ξεχωρίζουμε την μπάλα του μπάσκετ από αυτήν του τέννις ή του ποδοσφαίρου, ξέρουμε πως στο basket δεν κλωτσάμε την μπάλα αλλά βάζουμε καλάθια κ.ο.κ.

Η τράπεζας ING, σε μια προωθητική ενέργεια, έστησε ένα interactive billboard, το συγχρόνισε με το iPhone, κατάργησε την μπάλα του basket, μεταμορφώσε το παιχνίδι σε digital και κάλεσε το κοινό να ρίξει τρείς ελεύθερες digital βολές. Οι επαγγελματίες του αθλήματος παρέδωσαν τα όπλα στην τεχνολογία, περισσότεροι από 2.000 παίκτες έβαλαν καλάθια και η τράπεζα κέρδισε πόντους!

Η τράπεζα ING για να επικοινωνήσει τις υπηρεσίες και τη χορηγίας προς την Γερμανική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης στο νεανικό κοινό, που είναι εκπαιδευμένο στα marketing tricks, έκανε συμφωνία με τον "διάβολο". Υπέγραψε και χρησιμοποίησε τις δυνατότητες της εποχής mobility. Έφτιαξε μια ενέργεια που ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του κοινού, του πρόσφερε διασκέδαση, πέρασε έξυπνα το μήνυμα της "when you shoot you score" και κέρδισε αναγνωρισιμότητα.

[via]

 

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.