Πως το facebook θα εξαφανίσει αργά και σταθερά τους Publishers, κάτω από τη μύτη της Google.

cleaning

[Editor's Note: Ακολουθεί guest post από τον Γιώργο Γκριτζάλα. Ο Γιώργος είναι geek, apple lover, απόφοιτος της ΑΣΟΕΕ, είναι Digital Communication Director στο PIG (BU της AEA Relate) και Business Development Partner στο neolaia.gr. Στον ελεύθερο χρόνο του γράφει για την αγάπη του - τα social media- στο gritzalas.gr.]

Κακά τα ψέμματα, τα τελευταία χρόνια έχει ξεκαθαρίσει το πεδίο της μάχης στο διαδίκτυο, αφού το facebook και η google αποτελούν τους big two και οι υπόλοιποι απλά ακολουθούν. Οι 2 «μεγάλοι» κονταροχτυπιούνται, προσπαθώντας να μπει ο ένας στα χωράφια του άλλου, με τη Google να εντείνει την προσπάθεια δημιουργίας ενός μεγάλου Social Network (σχεδόν προσπαθεί να το επιβάλει) και το Facebook να ανοίγεται και εκείνο με τη σειρά του σε αυτό που λέμε «ορατό web», τόσο «ανοίγοντας» δικές του σελίδες, όσο και δημιουργώντας widgets για sites εκτός του δικτύου του (από τα απλά like και send buttons, μέχρι το μεγάλο integration που κάνει τώρα με sites όπως το Pinterest και το Spotify).

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.