Γιατί η επιχείρησή σου χρειάζεται fans [Infographic]

Η έκρηξη των social media τα τελευταία χρόνια, δε θα μπορούσε να αφήσει αδιάφορες τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να βρούνε νέους, εναλλακτικούς τρόπους προβολής που θα φέρουν με τη σειρά τους ακόμα περισσότερες πωλήσεις. Η διαφήμιση μέσω μιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις, ώστε να χτίσουν μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους.

Οι άνθρωποι είναι ουσιαστικά η πηγή ζωής της επιχείρησής σου, κατά συνέπεια μια σωστή επικοινωνία, δημιουργεί μια σχέση εμπιστοσύνης που οδηγεί εν τέλει σε αύξηση κερδών. Σήμερα, κάθε σταρ του Hollywοod είναι από μόνος του μια επιχείρηση, οπότε αντιμετωπίζεται ανάλογα και η διαφημιστική του καμπάνια, που είναι η δημιουργία λογαριασμών Facebook και Twitter στοχεύοντας στη συγκέντρωση όλο και περισσότερων fans και followers. Lady Gaga, Facebook, Rihanna, Eminem, YouTube είναι μόνο μερικές από τις «ζωντανές» επιχειρήσεις που φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις, βάσει τον αριθμό fans και followers που έχουν. Αντίστοιχα, σε ότι αφορά τις μεγάλες μάρκες, οι Coca-Cola, Starbacks, Οreo και Redbull έχουν πάνω από 20 εκατομμύρια likes στη σελίδα τους στο Facebook, μέχρι το τέλος περίπου του 2011.

Ποια είναι όμως τα οφέλη μιας δημιουργίας fan base;

  • Το 50% των μικρών επιχειρήσεων δηλώνουν ότι απέκτησαν νέους πελάτες μέσα από τα social media
  • 64% των χρηστών του Twitter δηλώνει ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από μια εταιρεία την οποία κάνουν follow, ενώ το 51 % των χρηστών του Facebook δηλώνουν επίσης το ίδιο πράγμα.
  • 81% των Facebook fans λένε ότι έχουν μια συναισθηματική σύνδεση με μια συγκεκριμένη μάρκα, με το 87% αυτών να είναι ικανοποιημένοι, έναντι του 49% των non-fans.
  • Το 38% δηλώνει ότι επιθυμεί να γίνει fan ενός brand στο Facebook, αν δει ότι ένα μέλος της οικογένειάς του είναι fan, ενώ το 34% θα πράξει το ίδιο βλέποντας απλά κάποιον γνωστό του.

Εδώ είναι τα 7 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις, ώστε να αυξήσεις τη βάση δεδομένων των fans της επιχείρησής σου:

  1. Καθόρισε το target market, καθώς γνωρίζοντας το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι μπορείς να συλλέξεις πληροφορίες για αυτά που επιθυμεί
  2. Χρησιμοποίησε σωστό τόνο. Έχεις βρει το target group, οπότε μίλα, σκέψου και δράσε όπως θα έκαναν και εκείνοι
  3. Προσδιόρισε τι είναι πιο αποτελεσματικό, δοκιμάζοντας ακόμη και νέα πράματα χωρίς να φοβάσαι
  4. Δες το σαν μια μακροπρόθεσμη επένδυση, χωρίς να απαιτείς άμεσα αποτελέσματα
  5. Κράτα το ενδιαφέρον χωρίς να κουράζεις με post των οποίων το περιεχόμενο δεν ενδιαφέρει τους fans σου
  6. Προγραμμάτισε ενημερώσεις με συνέπεια, δημιουργώντας με το πέρασμα του χρόνου την αίσθηση της αναμονής των fans σου.
  7. Παρακολούθησε στενά και βρές τι ακριβώς τους ενδιαφέρει, ώστε να μπορέσεις να τους κρατήσεις.

Πατήστε πάνω στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.