1 like = 1 μπαλόνι

Αν θες να πετύχεις τον στόχο σου, το μόνο που χρειάζεται να έχεις είναι ιδέες, όρεξη και λίγη τρέλα. Η Heineken στη Βραζιλία πέτυχε με τον πιο interactive, διασκεδαστικό και έξυπνο τρόπο να αυξήσει την επισκεψιμότητα στο facebook page της. Ένα like = Ένα μπαλόνι! Φανταστικό!

Η Heineken έχει βάλει στόχο να προκαλεί το κοινό και να κερδίζει την συμμετοχή του στις καμπάνιες της, το απέδειξε εξάλλου με την ενέργεια U-code. Αυτή τη φορά, η Heineken στη Βραζιλία για να αυξήσει την επισκεψιμότητα και κατά συνέπεια τα like στη σελίδα της στο Facebook, δημιούργησε μια interactive, τρελή και παράλληλα έξυπνη ενέργεια, με ελάχιστα έξοδα. Επένδυσε στα μπαλόνια και ονόμασε την ενέργεια 1 like = 1 balloon.

Για κάθε ένα like, οι εργαζόμενοι ελευθέρωναν στο γραφείο ένα μπαλόνι και ανέβαζαν τα βίντεο στο youtube και το facebook. Μέσα σε λίγες ώρες, το γραφείο ξεχύλισε από πράσινα μπαλόνια ενώ η σελίδα, μέσα σε μια μέρα, κέρδισε εκατομμύρια like . Χωρίς πολλά έξοδα, με μια καλή ιδέα, άμεση επαφή με τον κόσμο και πολύ γέλιο πέτυχαν αυτό που είχαν θέσει ως στόχο. Την ενέργεια μπορείτε να δείτε στα 2 μικρά βίντεο που ακολουθούν, είμαι σίγουρη πως θα σας κάνουν να γελάσετε.

Κανείς δεν απαίτησε και κανείς δεν παρακάλεσε το κοινό να συμμετάσχει. Χωρίς διαγωνισμούς, χωρίς δώρα, χωρίς κάποιο ουσιαστικό όφελος το κοινό μπήκε στο παιχνίδι αμέσως, γιατί η ενέργεια προσφέρει γέλιο. Ελπίζω η εταιρία, τώρα που πήρε τα like να τα κρατήσει και με περιεχόμενο.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.