Πώς παντρεύονται το έντυπο με την διαφήμιση και τα νέα μέσα;

Just Married

Οι δημοσιογράφοι χωρίς σύνορα στο Βέλγιο, έτρεξαν μια διαφήμιση με στόχο την κατανόηση των κινδύνων που αντιμετωπίζουν οι δημοσιογράφοι στις χώρες όπου η ελευθερία του τύπου είναι καταπιεσμένη.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση στις καταχωρήσεις αυτές, είναι η σύνδεση και η εξέλιξη του παραδοσιακού εντύπου με τον ψηφιακό κόσμο.
 Η σύνδεση επιτυχάνεται με ένα απλό τρόπο, QR Codes.

Πιο συγκεκριμένα, οι διαφημίσεις δείχνουν πρόσωπα παγκοσμίου φήμης, τα οποία ασκούν πλήρη έλεγχο στον τύπο π.χ. Καντάφι, Πούτιν, Ahmadinedjad και στο τέλος της σελίδας υπάρχει ένα QR code. Όταν κάποιος σαρώσει τον κωδικό και τοποθετήσει το iphone στο στόμα του απεικονιζόμενου, ακούγεται η ιστορία της χώρας όπως πραγματικά είναι, από δημοσιογράφο του οργανισμού. Ο τίτλος της καμπάνιας «Because some mouths will never speak the truth» δένει άψογα με το θέμα ενώ μπορείτε να δείτε περισσότερα στο video που ακολουθεί.

Ίσως η συγκεκριμένη μέθοδος να είναι μια απάντηση στον διάλογο για το μέλλον του παραδοσιακού μέσου – εντύπου. Θα ήθελα να δω μια εφημερίδα σε ένα μόνο φύλλο χαρτί, με εικόνες, τίτλους και QR codes που θα ξεκλειδώνουν την είδηση. Θα ήταν πρωτότυπο, θα εξοικονομούσε χαρτί και θα συνδεόταν άμεσα με τα νέα μέσα. 
Μια εξίσου καλή σχέση εντύπου με το internet, παρουσιάστηκε πρόσφατα και είναι η εφημερίδα εικονικής πραγματικότητας με χρήση Augmented Reality.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.