Η πιο σοκαριστική καμπάνια των τελευταίων ετών..

zombie boy dermablend pro

Η εταιρία Dermablend σε συνεργασία της με τον Rico Genest έφτιαξε ένα καταπληκτικό video για το νέο της προιόν Dermablend Pro. Το αποτέλεσμα ονομάστηκε “Go Beyond the Cover” που ανέβηκε και έτρεξε στο Youtube ή θα το βρείτε μεγαλοφυΐες, ή θα το βρείτε σοκαριστικό.

Στο δελτίο τύπου η εταιρία συγκεκριμένα αναφέρει:

Do you judge a book by its cover? That’s what Dermablend Professional, the #1 dermatologist recommended coverage brand in the U.S., is asking with its newest online video campaign, “Go Beyond the Cover."

Το εμπορικό μήνυμα που θέλει να περάσει τo προιόν, είναι η δυνατότητα της επικαλυπτικής κρέμας, να κρύβει τα πάντα. Παρόλα αυτά το video ξεπερνά τον πρώτο επικοινωνιακό του στόχο και επιδέχεται μια δεύτερη ανάγνωση. Μπορούμε να το τοποθετήσουμε στο ίδιο μοτίβο με την φράση “Think outside The Box”.

Στο σχετικό site που δημιούργησε η εταιρία για αυτό το λανσάρισμα, υπάρχει μεταξύ πολλών άλλων πληροφοριών, η ενότητα με τίτλο “How Do You Judge?” και σε αυτήν το κοινό απαντά κατα πόσο ή όχι έβγαλε γρήγορα συμπεράσματα και καταδίκασε καταστάσεις.

Τέλος, λίγα στοιχεία για τον πρωταγωνιστή. Ο 26χρονος του “Go Beyond The Cover” video Rick Genest αποκαλούμενος και ως “Ζombie Boy”, είναι γνωστός για το τατουάζ ανθρώπινου σκελετού στο κεφάλι και το σώμα του ενώ εργάζεται με παγκοσμίου φήμης σχεδιαστές, σε φωτογραφίσεις ως μοντέλο.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.