Η παλέτα των social media

Experience

Στον διαδικτυακό κόσμο και πολύ περισσότερο στις αίθουσες των εταιριών, γίνεται καθημερινά λόγος για την ιδανική χρήση των social media. Οι λέξεις που έχουν τις πιο πολλές αναφορές είναι το πλαίσιο, το περιεχόμενο, η στρατηγική που θα ακολουθήσουν, τα εργαλεία που θα χρησιμοποιηθούν και πώς θα χρησιμοποιηθούν, το κοινό, οι πωλήσεις αν υπάρξουν, πώς θα μετρηθούν τα αποτελέσματα, πώς θα αντιμετωπιστούν οι εν δυνάμει κρίσεις κ.τ.λ.

Είναι φυσικό τα brands και πίσω από αυτά οι εκάστοτε εταιρίες, να ανησυχούν τόσο όσο να δαπανούν χρόνο και χρήμα κάνοντας ερωτήσεις, για να βρούν τις καλύτερες απαντήσεις. Επίσης, οι παραπάνω λέξεις κλειδιά είναι το βασικό συστατικό των περισότερων άρθρων, παρουσιάσεων ή και αντιπαραθέσεων ανάμεσα στου ενεργούς χρήστες του διαδικτύου. Πού επενδύουν όλοι τελικά;

Παρακολούθησα το Facebook f8 και τις επόμενες μέρες διάβασα προσεκτικά όσο υλικό μπόρεσα και όσο μου επέτρεψε ο χρόνος μου. Η λέξη που αναπαράχθηκε περισσότερο ήταν η «εμπειρία». Η δημιουργία εμπειρίας στον χρήστη, πέρα από την παροχή μιας υπηρεσίας δικτύωσης. Είναι αυτό που έλειπε από την παλέτα των social media αλλά πάντα ήταν εκεί. Σε κάθε πλατφόρμα, υπηρεσία, ιστοσελίδα, Facebook page, παιχνίδι, εφαρμογή, κείμενο, συζήτηση, status, tweet ή φωτογραφία, η προυπόθεση είναι ο χρήστης να βιώσει μια εμπειρία που θα τον ευχαριστήσει, θα τον εμπλουτίσει με υλικό και θα δημιουργήσει μαζί του αμοιβαία σχέση επιστροφής.

Είναι αλήθεια πως κάνοντας μια μικρή έρευνα, συνειδητοποιεί κανείς ότι η εμπειρία είναι η λέξη-κλειδί που βρίσκεται στην βάση αλλά και σε ολόκληρη τη διαδικασία της χρήσης του μέσου. Η εμπειρία του χρήστη θα κλεψει την παράσταση στις συζητήσεις που έπονται, τόσο online, όσο και offline..

[photo via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.