Το Facebook δεν επηρεάζει τόσο πολύ τις επιδόσεις των φοιτητών

Πολλοί αντίθετοι στα social media, υποστηρίζουν πως από τότε που εμφανίστηκε το Facebook η βαθμολογία που επιτυγχάνουν οι φοιτητές έχει μειωθεί εξ αιτίας του. Μία νέα έρευνα ανάμεσα σε 1839 φοιτητές από το Lock Haven University of Pennsylvania έρχεται να αλλάξει αυτήν την πεποίθηση, δείχνοντας πως η χρήση του Facebook δεν έχει τόσο μεγάλη επιρροή στην απόδοση των φοιτητών. Αυτό που έχει σημασία, είναι το πως αυτό χρησιμοποιείται.

Υπολόγισαν λοιπόν πως οι φοιτητές ξοδεύουν κατά μέσο όρο 106' την ημέρα στο Facebook. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, για κάθε 93' μετά τα πρώτα 103' χρήσης του Facebook, ο μέσος όρος της βαθμολογίας πέφτει κατά 0,12. Μπορεί στατιστικά αυτός ο αριθμός να είναι σημαντικός, όμως στην πραγματική ζωή καταλαβαίνουμε πως η επιρροή του Facebook στη βαθμολογία είναι αρκετά μικρή.

Παρολαυτά, ο τρόπος χρήσης των social media μπορεί να υποδηλώνει χαμηλές επιδόσεις στο πανεπιστήμιο. Για την ακρίβεια, εκείνοι που χρησιμοποιούσαν το Facebook για να ανεβάζουν status updates και να συνομιλούν στο chat είχαν χαμηλότερο μέσο όρο. Εκείνοι αντίθετα που χρησιμοποιούσαν το Facebook για να μοιράζονται διάφορα links και να ρίχνουν μια ματιά στο τι κάνουν οι φίλοι τους, αποδείχθηκε πως κατά μέσο όρο συγκέντρωναν υψηλότερες βαθμολογίες. Φυσικά αυτά δεν αποδείχθηκε πως λειτουργούν ως αίτιο και αποτέλεσμα, όμως είναι οι παρατηρήσεις που εντοπίστηκαν στο δείγμα των φοιτητών που επιλέχθηκε.

[image] [image]

Σχολιάστε >
2 σχόλια
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.