Όταν ο Don Draper έκανε την παρουσίαση για το Facebook Timeline..

Μέσα από το φετινό f8 Developer Conference το Facebook ανακοίνωσε κάποιες αλλαγές, με τις οποίες αρκετοί πιστεύουν πως αυτό σκότωσε το Google+. Μία από αυτές τις αλλαγές, ίσως η αγαπημένη μου, είναι το Facebook Timeline, τη νέα μορφή των profiles που αλλάζουν τον τρόπο που αυτά λειτουργούν. Με ένα video-δημιουργία του Eric Leist, βλέπουμε τον τρόπο με τον οποίο ο Don Draper κατάφερε να πουλήσει το... Facebook Timeline.

Ο Don Draper (John Hamm) είναι ο πρωταγωνιστής της σειράς Mad Men και, βασιζόμενος εν μέρη στον Draper Daniels που δημιούργησε μία από τις πιο έξυπνες και πετυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες της ιστορίας, τον Malboro Man, αναπαριστά έναν από τους καλύτερους διαφημιστές των ΗΠΑ τη δεκαετία του ‘50. Η επιτυχία του χαρακτήρα τον τοποθέτησαν στην 1η θέση της λίστας Most Infuential Men of 2009 της ιστοσελίδας AskMen.com, ξεπερνώντας σημαντικούς ανθρώπους και διασημότητες όπως ο Barack Obama και ο Michael Phelps.

Στο επεισόδιο “The Wheel”, ο Don αναλαμβάνει να κάνει μία παρουσίαση του -νέου για εκείνη την εποχή- Kodak Carousel. Όπως αναφέρει ο δημιουργός του video, τα πιο σημαντικά στοιχεία του Facebook Timeline είναι τα ίδια που έκαναν το Kodak Carousel τόσο δημοφιλές. Ένα από αυτά είναι η ανάμνηση μιας κοινωνικής δραστηριότητας, κάτι που απεικονίζεται πολύ καλά και στο προϊόν της Kodak αλλά και στο νέο profile του Facebook.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το video που δημιούργησε ο Eric Leist και στη συνέχεια εδώ μπορείτε να βρείτε το original από την δημοφιλή σειρά.

[via] [image]

Σχολιάστε >
3 σχόλια
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.