Τι κάνει τους ανθρώπους να ακολουθούν ένα brand; [Infographic]

Αρχικά μέσω του Facebook, στη συνέχεια μέσω του Twitter, πολλές επιχειρήσεις αποφάσισαν να δημιουργήσουν το κατάλληλο Fan Page ή λογαριασμό για να έρθουν πιο κοντά με τους πελάτες τους. Για την ακρίβεια, πολλές από αυτές έχουν προχωρήσει στην δημιουργία διάφορων campaigns σε μια προσπάθεια να κερδίσουν περισσότερες καλές εντυπώσεις στον κόσμο των social networks. Κάποιες από αυτές (βλέπε Lacta) λειτούργησαν θετικά με αποτέλεσμα να εκμεταλλευτούν τη δύναμη των social media, ενώ άλλες πάλι είχαν αρνητικό αντίκτυπο. Τι είναι όμως αυτό που τραβάει τον κόσμο και τον πείθει στο να ακολουθήσουν κάποια εταιρεία στο Twitter ή να γίνουν fans της στο Facebook;

Ο κύριος λόγος που οι χρήστες ακολουθούν μία επιχείρηση στα δύο μεγαλύτερα social networks, είναι οι ειδικές προσφορές που υπάρχουν, με τα ποσοστά να βρίσκονται στο 43,5% και 36,9% για το Twitter και για το Facebook αντίστοιχα. Ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας που "τραβάει" τους χρήστες είναι όταν είναι ήδη πελάτες της συγκεκριμένης επιχείρησης, αφού τα αντίστοιχα ποσοστά αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο 23,5% και 32,9%.

Διανύουμε την εποχή των social media και αυτό αντικατοπτρίζεται στο πως οι χρήστες επηρεάζονται από αυτά. Συγκεκριμένα, το συντριπτικό 97,09% δηλώνει πως η online εμπειρία του τον επηρεάζει στο αν θα προχωρήσουν στην αγορά ενός προϊόντος, κάτι που είναι απόλυτα λογικό αφού, ενώ στο παρελθόν αν μας άρεσε ή όχι ένα προϊόν το μαθαίνανε 5-10 άτομα, τώρα το μαθαίνουν όλοι οι φίλοι ή οι followers μας. Ας δούμε ακόμα περισσότερα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά σχετικά με τη σχέση καταναλωτών - brands στον κόσμο των social media στο παρακάτω infographic.

Κάνοντας click πάνω του, το βλέπετε σε μεγαλύτερη ανάλυση.

[via] [image]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.