Προσφορές στο Facebook με το Deals

Οι εταιρείες, που δραστηριοποιούνται σε έναν χώρο της αγοράς, που... έχει γίνει της μόδας θα έχουν έναν πολύ δυνατό αντίπαλο! Αναφερόμαστε στο Facebook που μπαίνει στην αγορά του group buying με την υπηρεσία Deals, που θα έρθει αντιμέτωπη με αρκετά δυναμικές υπηρεσίες, όπως το Groupon και το LivingSocial.

Η υπηρεσία ξεκινά δοκιμαστικά την λειτουργία της σε πέντε πόλεις: Ατλάνα, Όστιν, Ντάλας, Σαν Ντιέγκο και Σαν Φρανσίσκο και το πλεονέκτημα της έναντι των αντιπάλων της είναι προφανές. Ο χρήστης θα λαμβάνει την ενημέρωση για προσφορές απευθείας από το μεγαλύτερο online κοινωνικό δίκτυο , στο news feed, κι όχι μόνο στο email του. Θα είναι πολύ εύκολο να μάθει κανείς για τις προσφορές, να τις μοιραστεί με τους φίλους του, να δει τι προσφορές ενδιαφέρουν εκείνους, με τον ίδιο τρόπο που τώρα μαθαίνουμε για τα events και όλα τα ενδιαφέροντα όσων έχουμε στις επαφές μας.

Το Facebook Deals σηματοδοτεί και κάτι άλλο. Πως τα Facebook Credits, που μέχρι τώρα χρησιμοποιούνταν για αγορά εικονικών αγαθών σε παιχνίδια, παίρνουν ακόμη περισσότερο τον χαρακτήρα του μέσου online συναλλαγών και θα χρησιμοποιούνται και για "κανονικές" αγορές. Επιπλέον είναι σχεδόν δεδομένο, πως το Facebook θα βρει υποστηρικτές και κυρίως εταιρείες που θα θελήσουν να εκμεταλλευτούν την δυναμική του, κάνοντας προσφορές με την υπηρεσία του. Ήδη έχουν γίνει γνωστές κάποιες συνεργασίες, όπως με το OpenTable, που ασχολείται με τα εστιατόρια και το Ζozi με δραστηριότητες όπως το καγιάκ.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.