Η Google ανακοινώνει το One Pass για συνδρομές σε online περιεχόμενο

Η Google ανακοίνωσε την έναρξη του One Pass, την δική της προσπάθεια να μπει στις online συνδρομές εφημερίδων/περιοδικών.

Μετά την ανακοίνωση της Apple την Τρίτη σχετικά με τη δυνατότητα συνδρομής σε online περιεχόμενο μέσω του App Store, σειρά είχε η Google να μας δώσει τη δική της πρόταση. Ο λόγος για το One Pass από το οποίο, αν και έχει μερικά πλεονεκτήματα, δεν λείπουν και τα αρνητικά. Με το One Pass δίνεται η δυνατότητα στους εκδότες να πουλάνε online το περιεχόμενο που παράγουν, χωρίς ιδιαίτερο "κόπο" από τη μεριά των χρηστών. Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αυτής της υπηρεσίας θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε παρακάτω.

Το πρώτο που προσέχει κανείς, είναι η διαφορά στη χρέωση των εκδοτών. Η μεν Apple θα παίρνει το 30% των κερδών που θα φέρνουν οι συνδρομές, η δε Google ανακοίνωσε πως θα παίρνει μόλις το 10%. Για το πλήθος των συνδρομητών που στοχεύουν οι εταιρείες, το ποσό που προκύπτει από τη διαφορά αυτή είναι σημαντικό. Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι πως, επειδή το περιεχόμενο θα βρίσκεται σε sites και όχι μόνο σε apps, το One Pass θα είναι, σε αντίθεση με το αντίστοιχο της Apple, πιο ανοιχτό.

Ένα μεγάλο μείον αφορά το απόρρητο των πληροφοριών των χρηστών. Η Apple δίνει τη δυνατότητα (αρχικά είναι απενεργοποιημένο) στους χρήστες να επιλέξουν αν οι πληροφορίες τους, όπως e-mail/πόλη/ταχυδρομικός κώδικας κλπ, θα είναι διαθέσιμες στους εκδότες. Αντίθετα η Google θα παρέχει μερικά από αυτά τα στοιχεία έτσι κι αλλιώς, με στόχο να γίνεται με πιο οργανωμένο τρόπο η διαφήμιση.

Όλα αυτά αφορούν τα χαρακτηριστικά που γνωρίζουμε για τη νέα λειτουργία που θα είναι διαθέσιμη μέσω του κολοσσού της αναζήτησης, είναι όμως αρκετά για να ανθίσει η αγορά των συνδρομών online περιεχομένου; Το θέμα είναι πως κανείς δεν γνωρίζει ποια θα είναι η απόκριση των χρηστών. Έχουμε δει τους τελευταίους μήνες παραδείγματα εφημερίδων/περιοδικών, που μόλις άρχισαν να χρεώνουν το περιεχόμενο τους, η επισκεψιμότητα τους άρχισε να κατηφορίζει. Προσωπικά, οι εφημερίδες/περιοδικά για τα οποία θα πλήρωνα online συνδρομή είναι... μόλις 2. Οι χρήστες γνωρίζουν καλά πως γύρω τους υπάρχει όσο δωρεάν περιεχόμενο επιθυμούν. Γι αυτό, ένας από τους τρόπους που υπάρχουν για να φτάσουν οι συνδρομές στα επιθυμητά νούμερα, είναι να αυξηθεί η ποιότητα του περιεχομένου που διατίθεται, κάτι που περιμένουμε να δούμε αν θα γίνει πραγματικότητα.

Εσείς τι γνώμη έχετε για τις online συνδρομές; Θα σας ενδιέφερε κάτι τέτοιο και ποια από τις δύο θα επιλέγατε, την Google ή την Apple;

[via]

Σχολιάστε >
1 σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Μία απάντηση στο “Η Google ανακοινώνει το One Pass για συνδρομές σε online περιεχόμενο”

  1. Ο/Η GritZ λέει:

    Ωραίο άρθρο!