40% η φορολογιση στην κινητή

Με την συνολική εγχώρια συνδρομητική βάση να ξεπερνά  τις 20 εκατ. συνδέσεις και την ονομαστική διείσδυση πάνω από το 190% η ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας συνεχίζει να δοκιμάζεται από σημαντικά προβλήματα. Η οικονομική ύφεση, η αύξηση της φορολογίας, τα μειωμένα τέλη τερματισμού, η γραφειοκρατία(αδειοδότηση) και ο έντονος ανταγωνισμός έχουν οδηγήσει σε μείωση των εσόδων που σε κάποιες περιπτώσεις ξεπερνά και το 20%.

Ωστόσο η τελευταία αύξηση του αύξηση του ΦΠΑ στο 23% δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο τις προσπάθειες των εταιριών για ανάκαμψη . Έρευνα που πραγματοποιήθηκε το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και η ICAP για λογαριασμό της ΕΕΚΤ (Ένωση Εταιριών Κινητής Τηλεφωνίας) η φορολόγηση στην κινητή τηλεφωνία διαμορφώνεται στο εντυπωσιακό νούμερο του  40,7% του συνολικού κόστους που είναι διπλάσιο από τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Το νούμερο είναι πραγματικά εντυπωσιακό με του συνδρομητές να μειώνουν τις τηλεπικοινωνιακές του δαπάνες και τις εταιρίες με τις δεκάδες επενδύσεις δισεκατομμυρίων ευρώ να βλέπουν τα έσοδα τους να περιορίζονται σημαντικά.

Με τον κλάδο να συμβάλει στο 1,8% του ΑΕΠ συνεισφέροντας παράλληλα 1,6 δισ. ευρώ στα  φορολογικά  έσοδα, η άποψη  ότι το ελληνικό κράτος είναι τηλεπικοινωνιακά ανώριμο απλά επιβεβαιώνεται.

[via] [image]

Σχολιάστε >
2 σχόλια
|
Κατηγορίες:

2 απαντήσεις στο “40% η φορολογιση στην κινητή”

  1. Ο/Η @dali13gr λέει:

    Ποιά φορολόγηση φτάνει στο 40%; Γιατί αν εννοούν τους φόρους που επιβάλλονται στους λογαριασμούς και στα καρτοκινητά, δεν είναι 40%

    • Ο/Η George Argyrakis λέει:

      @dali13gr
      To 40% αναφέρεται στην ΦΠΑ και στα τέλη διασύνδεσης.
      Για την ακρίβεια για την καρτοκινητή η συνολική φορολογική επιβάρυνση φτάνει το 33% ενώ για τα συμβόλαια μεταξύ 33 και 40%.
      Αναλυτικά τα στοιχεία της μελέτης http://www.eekt.gr/LinkClick.aspx?fileticket=kqs8...

      Διαφωτιστικός είναι ο πίνακας της σελίδας 19