Έντονες αντιδράσεις προξένησε διαφημιστικό σποτ της Vodafone που συγκρίνει τις προσφορές καρτοκινητής από τις τρεις μεγάλες εταιρίες του κλάδου. Σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός είναι εντονότερος από ποτέ, το κόκκινο στρατόπεδο επέλεξε την άμεση σύγκριση με μια από τις πιο επιθετικές διαφημίσεις των τελευταίων χρόνων. Άμεση ήταν η αντίδραση των Cosmote και WIND που προσέφυγαν στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας υποστηρίζοντας την επιλεκτική προβολή ανταγωνιστικών προϊόντων. Από την μεριά της η WIND απάντησε μετά από λίγες μέρες με τηλεοπτικό spot που αποσκοπεί-όπως αναφέρει- να αποκαταστήσει την αλήθεια ενώ αναμένεται και η τηλεοπτική απάντηση της Cosmote.
Όσο ο ανταγωνισμός μεγαλώνει τόσο οι εταιρίες θα εφαρμόζουν πιο επιθετικές πολιτικές. Λίγο πριν από την τελική ονομαστικοποίηση των καρτοκινητών που θα φέρει στην επιφάνεια τα πραγματικά μερίδια αγοράς, η ύφεση στην κινητή τηλεφωνία οδηγεί σε καταιγισμό ελκυστικών προσφορών με τις εταιρίες να υιοθετούν πρωτόγνωρα για τον κλάδο τηλεοπτικά spots.
Ακολουθεί η επίμαχη διαφήμιση της Vodafone και η απάντηση της WIND.
[image]&[extra info]