Ένα ευχάριστο βράδυ στο Λονδίνο παρέα με την 24Media

Πριν περίπου μια εβδομάδα είχα μια ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον Γιάννη Μιράμπιτα, Corporate Development Manager της 24Media. Η 24Media περιγράφει τον εαυτό της ως το "μεγαλύτερο ανεξάρτητο δίκτυο Online Media" στην Ελλάδα, καθώς στο portfolio της περιλαμβάνονται sites όπως το Sport24.gr, το Contra.gr -το οποίο εξαγοράστηκε πριν περίπου ένα χρόνο- και το Cosmo.gr, ενώ έχει αποκλειστικές εμπορικές συμφωνίες με το Dailymotion και το MySpace. Από τη συζήτηση κράτησα πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για τις επισκεψιμότητες των βασικών media properties της 24Media, αλλά και μερικές πληροφορίες για τα μελλοντικά βήματα της εταιρίας.

Αν και έχουμε αρκετά σαφή εικόνα των χρηστών του facebook στην Ελλάδα -περί τα 2,2 εκατ. εγγεγραμμένους χρήστες- δεν είχα καταφέρει να βρω μέχρι τώρα επίσημα στοιχεία για την επισκεψημότητα του MySpace στη χώρα μας. Ο Γιάννης μοιράστηκε μαζί μου, και μαζί σας, πως για τον Ιανουάριο του 2010 το "ελληνικό" MySpace είχε περίπου 800.000 μοναδικούς επισκέπτες και 40.000.000 pageviews. Μου εξήγησε πως η συνεργασία με το MySpace βασίζεται σε δύο βασικούς άξονες, από τη μια πλευρά την εμπορική αντιπροσώπευση του MySpace στην Ελλάδα από την 24Media, και από την άλλη την ανάδειξη ελληνικού content στο γνωστό social network. "Θέλουμε να παρουσιάσουμε στο άμεσο μέλλον ένα ειδικό πλάνο για τη προώθηση νέων καλλιτεχνών μέσα από το ελληνικό MySpace" μου εξήγησε, καθώς επισήμανε πως το MySpace είναι το μεγαλύτερο μουσικό site στη χώρα μας. Μάλιστα, μέσα στα σχέδια τους βρίσκεται και η οργάνωση μιας σειράς offline events, στα οποία θα συμμετέχουν καλλιτέχνες με ενεργή παρουσία στο MySpace.

Ας αφήσουμε όμως πίσω μας το MySpace, για να περάσουμε στο Dailymotion. Μέσα σε ένα ενάμιση χρόνο, οι Έλληνες επισκέπτες του site αυξήθηκαν από τους περίπου 60.000 στους 300.000 μοναδικούς επισκέπτες (3.000.000 pageviews) με μέσο όρο παραμονής τα 20 λεπτά (εκεί βρίσκεται και το Zoo σε λεπτά παραμονής), ενώ πρόσφατα η EMI υπέγραψε επίσημη συμφωνία με το Dailymotion, σε διεθνές επίπεδο, για να παρέχει όλο το official content των καλλιτεχνών της μέσα από τη γαλλική πλατφόρμα video (σ.σ. αυτό πρέπει να πόνεσε το YouTube). Η ΕΜΙ είναι η δεύτερη εταιρία η οποία υπογράφει συμφωνία παροχής περιεχομένου με την Dailymotion, μετά τη Universal.

Μια ακόμα πληροφορία από τον Γιάννη που δεν γνώριζα, είναι πως το περιεχόμενο του Dailymotion έχει "πηδήξει" στο καθιστικό σας μέσω της Samsung, καθώς οι δύο εταιρίες έχουν ήδη συμφωνήσει για μια νέα IPTV εφαρμογή η οποία έχει ήδη διαθέσιμη σε όλα τα νέα μοντέλα της εταιρίας. Αν οι πληροφορίες μου είναι σωστές, αναμένονται και άλλες παρόμοιες συνεργασίες από το Dailymotion στο μέλλον.

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.