Τα μεγάλα brands αμφισβητούν τη κρίση, παρουσιάζουν σημαντικά κέρδη

stocks

Τα μεγάλα brands φαίνεται να αμφισβητούν τη κρίση καθώς παρουσιάζουν σημαντικά κέρδη για το 2009, σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη της Brand Finance. Η μελέτη καταλήγει στο συμπέρασμα πως τα 500 σημαντικότερα brands του πλανήτη αξίζουν πλέον $2.87 τρις, δηλαδή €2.11 τρις. Στη κορυφή βρίσκεται για ακόμα μια χρονιά η Wal-Mart με net value που φτάνει πλέον τα $41.37 δις, αυξημένο κατά 2% από τη προηγούμενη χρονιά. Στη δεύτερη θέση θα βρούμε την Google, με net value στα $36.19 δις ενώ η Coca-Cola υποχώρησε στη τρίτη θέση με αξία $34.84 δις. Την πεντάδα κλείνουν οι τεχνολογικές IBM και Microsoft, οι οποίες ουσιαστικά "αντάλλαξαν θέσεις", με τη μαμά των Windows 7 να κατεβαίνει στη πέμπτη θέση.

Οι μοναδικές μη-αμερικάνικες εταιρίες της δεκάδας ήταν η αγγλική Vodafone, η HSBC (Ολλανδία) και η Toyota (Ιαπωνία), οι οποίες κατέλαβαν τις θέσεις επτά έως δέκα αντίστοιχα.  Κλείνοντας, να αναφέρουμε πως  οι εταιρίες οι οποίες είδαν για πρώτη φορά το όνομα τους στη λίστα με τα 500 ισχυρότερα brands του κόσμου είναι η Blackberry (η οποία ανήκει στην καναδική RIM), η ιαπωνική Mitsubishi και η Christian Dior.

[via]

Σχολιάστε >
κανένα σχόλιο
|
Κατηγορίες:

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.